.

broj pronađenih proizvoda: 1

Nataša Renko

Prof. dr. sc. Nataša Renko rođena je u Splitu. Osnovno i srednjoškolsko obrazovanje završila je u Zagrebu. Na Kemijsko tehnološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu diplomirala je 1969. Godine, a na Fakultetu za vanjsku trgovinu također Sveučilišta u Zagrebu postigla je stupanj apsolventa marketinga, a 1985. godine i doktorirala u istom području. Od 1969. do 1975. godine zaposlena je u Zavodu za istraživanje tržišta, današnjoj GfK agenciji. Voditelj je Poslijediplomskog studija Poslovni marketing od 1993. godine. U dva je mandata bila pročelnik Katedre za marketing. Objavila je više od 130 članaka u poznatim svjetskim i domaćim časopisima (Journal of Consumer Research, Journal of Public Policy and Marketing i dr.) i sudjelovala na brojnim međunarodnim konferencijama.

Aktivni filteri

-10%
15,53 EUR -10% 13,98 EUR
15,53 EUR -10% 13,98 EUR
Pošaljite upit
13,98 EUR 15,53 EUR -10%

Udžbenik za 4. razred ekonomskih škola

Nema dovoljno proizvoda na zalihi