
.
Lazar Džamić
Lazar Džamić (rođen 19. ožujka 1960. u Smederevu ) jedan je od vodećih svjetskih digitalnih stratega, predavač na katedri za digitalni marketing na fakultetu za medije i komunikacije na Sveučilištu Singidunum , pisac i bivši šef planiranja brenda u Googleovu sjedištu Europe.
Džamić je završio dodiplomski studij na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu . Kad je napustio London krajem 1990-ih, na srpskoj je marketinškoj sceni bio poznat kao savjetnik, kolumnist, publicist, novinar i urednik za tisak i radio. Predavao je marketinšku komunikaciju u nekoliko poslovnih škola, brojnim seminarima, kao i postdiplomske studije na Ekonomskom fakultetu u Beogradu . Bio je suradnik časopisa Kosava i New Moment , a u vikend izdanju Naše borbe pisao je tjednu kolumnu.. Bio je nagrađivan kao strateg na projektima za vodeće klijente u Velikoj Britaniji, poput Waitrosea, Virgin Holidays, Visit Walesa, GAP-a, Glenfiddicha, AXA-e, Nando-a i mnogih drugih.
Specijalist je za digitalno usavršavanje i jedan je od prvih predavača digitalnog jezika na IDM-u ( Institut za direktni marketing ), kao i česti govornik na konferencijama. O digitalnom marketingu pisao je za mnoge vodeće svjetske publikacije, uključujući britanski list Guardian .
Od 2015. predavač je na katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu.
Aktivni filteri
Kako smo usvojili i živeli Alana Forda