.

broj pronađenih proizvoda: 2

Josipa Mijoč

Josipa Mijoč zvanje je izvanredne profesorice u grani kvantitativne ekonomije ostvarila 2017. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Aktivna je u znanstvenoj i stručnoj publicistici, voditeljica je projekata akademske zajednice, međunarodnih istraživač- kih studija te stručnih i istraživačkih projekata iz područja kreativne industrije. Producentica je multimedijskih projekata usmjerenih na eksperimentiranje inovativnim umjetničkim praksama te projekata kojima se istražuju modeli kreativne industrije. Inicirala je osnivanje “Andizeta – Instituta za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji” u okviru kojega od 2014. godine ostvaruje multidisciplinarne projekte među kojima se ističe “Kreativna riznica – popularizacijski simpozij kreativne industrije”. Za Kreativnu riznicu 2016. primila je Državnu nagradu za znanost u kategoriji populariziranja znanosti, a za projekt “Vilijun” nagradu „FUL kulturno“ kojom je Superbrands Hepening Vilijun označio najbolje brendiranim niskobudžetnim događajem u kulturi. Razvijanje i vođenje projekata iz kreativne industrije provodi i kao konzultantica Ernst&Younga.

Aktivni filteri

Pošaljite upit
38,36 EUR

Četvrto izdanje

Nema dovoljno proizvoda na zalihi
Nema dovoljno proizvoda na zalihi