Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ivana Bodrožić - Rupa

    Ivana Bodrožić Rupa

    39,90 kn 35,91 kn detaljno
    5
  6.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Jo Nesbo - Žeđ

    Jo Nesbo Žeđ

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Jerome K. Jerome  - Tri čovjeka u čamcu

    Jerome K. Jerome Tri čovjeka u čamcu

    99,00 kn detaljno
    9
  10. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Peter Wohlleben - Tajni život drveća

    Peter Wohlleben Tajni život drveća

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ajahn Brahm - Krava koja je plakala - drugo izdanje

    Ajahn Brahm Krava koja je plakala - drugo izdanje

    129,00 kn 103,20 kn detaljno
    5
  6. Tibor Otto Benković - Zagramer - agramerski riječnik

    Tibor Otto Benković Zagramer - agramerski riječnik

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    6
  7. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    7
  8. Josip Manolić - Špijuni i domovina

    Josip Manolić Špijuni i domovina

    204,75 kn detaljno
    8
  9. Dr. Joe Dispenza - Placebo ste vi

    Dr. Joe Dispenza Placebo ste vi

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Davorka Budimir - Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    Davorka Budimir Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    120,00 kn detaljno
    10

UNAPREĐENJE NAKLADNIČKOGA POSLOVANJA – STRATEŠKI PLAN NAKLADE LJEVAK 2017. – 2020.

Naklada Ljevak nastavlja tradiciju izdavačke kuće Naprijed osnovane 1957. godine. Za svojega djelovanja naša je kuća objavila oko 2.500 naslova u ukupnoj nakladi od preko 7.000.000 svezaka. Sustavno smo objavljivali filozofsku i sociološku literaturu, najznačajnija djela domaće i svjetske književnosti, zatim knjige iz područja psihologije, religije, medicine, ekonomije, politike, likovne monografije te djela nacionalne i svjetske povijesti, kulture i civilizacije. U pedeset godina nakladničkoga postojanja nema značajnijega hrvatskog književnika koji nije bio i naš autor.
U novome tisućljeću Naklada Ljevak ostaje vjerna interesima nacionalne kulture i nastavlja sa svojim već renomiranim bibliotekama: Povijest umjetnosti, Vrhovi svjetske književnosti, Religija i mistika, Kultura i civilizacija... Ali uvodi i nove: Biblioteka CICERO (domaća i strana lijepa književnost), Biblioteka BOOKMARKER (interdisciplinarna biblioteka za urbane čitatelje), Biblioteka POP (biografije stranih i domaćih glazbenih zvijezda i knjige koje prate POP-kulturu), Biblioteka 180 STUPNJEVA (popularna psihologija i priručnici), Biblioteka GRAHAM GREENE (svjetski bestseleri), Biblioteka NAR (duhovna i self-help literatura) i mnoge druge.

Misija
Misija Naklade Ljevak jest omogućiti čitateljima raznolike i vrijedne knjige na hrvatskome jeziku. U doba sveopće globalizacije izuzetno je važno očuvati svoju kulturu i kulturnu baštinu izdavanjem knjiga iz korpusa hrvatske književnosti i umjetnosti.
Bilo da se radi o prijevodima ili o djelima domaćih autora, mi želimo prenijeti nove spoznaje, vrijedne informacije, vrhunska književna djela te zanimljiva i zabavna štiva dostupna svim profesionalcima, ljubiteljima knjiga, a pogotovo onima koji će to, uz našu pomoć, tek postati.

Vizija
Vizija Naklade Ljevak jest biti jedan od vodećih hrvatskih izdavača, prepoznat od kritike i publike, te i dalje izdavati naslove koji će upotpunjavati profesionalne, kulturne i druge potrebe i zahtjeve naše publike na što bolji i moderniji način.

Cilj i očekivanja:
Programska nadogradnja omogućila bi djelatnicima naše tvrtke izvještaje i informacije kao podršku u odlučivanju u poslovnim procesima, što bi rezultiralo efikasnijim poslovanjem, a integracija mobilne prodaje osigurala bi bolju kvalitetu naših književnih predstavljanja na različitim lokacijama. Ulaganjem u nove tehnologije nastojimo odgovoriti izazovima u nakladničkom poslovanju u digitalnom dobu. Bolja analitika i logistika olakšat će nam pripremu za sajmove i književne susrete. Nabava opreme za mobilnu prodaju osigurava unapređenje prodajnih ativnosti Naklade Ljevak te bolju dostupnost knjiga za naše čitatelje. Kako bi se našim književnim događanjima osigurala dobra promidžba nužna su ulaganja u prodajnu infrastrukturu i promocijske aktivnosti.

Vrednovanje:
Na razvoju aplikacijskoga rješenja IPIS kontinuirano radi preko 30 programera raspoređenih u različite timove. Integracija novih rješenja unaprijedila bi poslovanje nakladnika, što ćemo pratiti u suradnji s našim djelatnicma koji će rabiti integrirane module.
Više ulaganja u sajmove osnažit će naše prodajne aktivnosti, što će naš prodajni odjel analizirati te utvrditi načine novih poboljšanja. Naklada Ljevak sustavno surađuje sa školama i javnim knjižnicama organizirajući tijekom svake godine mnoštvo književnih susreta s hrvatskim piscima. Dodatna ulaganja unaprijedit će naša predstavljanja, što će naši prodajni predstavnici i autori analizirati te tražiti nove prilike za popularizaciju autora i knjiga.

Suradnja s tehnološkim kompanijama osigurava našem poduzeću bolju konkuretnost na tržištu te bolju promociju nakladničkih proizvoda.