Top liste

Književnost
  1. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    3
  4. Paula Hawkins - U vodu

    Paula Hawkins U vodu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    4
  5. Ivica Prtenjača - Tiho rušenje

    Ivica Prtenjača Tiho rušenje

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    5
  6. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jo Nesbo - Žeđ

    Jo Nesbo Žeđ

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Karl Ove Knausgaard - Moja borba, četvrtka knjiga

    Karl Ove Knausgaard Moja borba, četvrtka knjiga

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    9
  10. Jerome K. Jerome  - Tri čovjeka u čamcu

    Jerome K. Jerome Tri čovjeka u čamcu

    99,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    3
  4. Josip Manolić - Špijuni i domovina

    Josip Manolić Špijuni i domovina

    204,75 kn detaljno
    4
  5. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Noam Chomsky - Rekvijem za američki san

    Noam Chomsky Rekvijem za američki san

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    6
  7. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    7
  8. Yuval Noah Harari - Sapiens

    Yuval Noah Harari Sapiens

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Tibor Otto Benković - Zagramer - agramerski riječnik

    Tibor Otto Benković Zagramer - agramerski riječnik

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10

UNAPREĐENJE NAKLADNIČKOGA POSLOVANJA – STRATEŠKI PLAN NAKLADE LJEVAK 2017. – 2020.

Naklada Ljevak nastavlja tradiciju izdavačke kuće Naprijed osnovane 1957. godine. Za svojega djelovanja naša je kuća objavila oko 2.500 naslova u ukupnoj nakladi od preko 7.000.000 svezaka. Sustavno smo objavljivali filozofsku i sociološku literaturu, najznačajnija djela domaće i svjetske književnosti, zatim knjige iz područja psihologije, religije, medicine, ekonomije, politike, likovne monografije te djela nacionalne i svjetske povijesti, kulture i civilizacije. U pedeset godina nakladničkoga postojanja nema značajnijega hrvatskog književnika koji nije bio i naš autor.
U novome tisućljeću Naklada Ljevak ostaje vjerna interesima nacionalne kulture i nastavlja sa svojim već renomiranim bibliotekama: Povijest umjetnosti, Vrhovi svjetske književnosti, Religija i mistika, Kultura i civilizacija... Ali uvodi i nove: Biblioteka CICERO (domaća i strana lijepa književnost), Biblioteka BOOKMARKER (interdisciplinarna biblioteka za urbane čitatelje), Biblioteka POP (biografije stranih i domaćih glazbenih zvijezda i knjige koje prate POP-kulturu), Biblioteka 180 STUPNJEVA (popularna psihologija i priručnici), Biblioteka GRAHAM GREENE (svjetski bestseleri), Biblioteka NAR (duhovna i self-help literatura) i mnoge druge.

Misija
Misija Naklade Ljevak jest omogućiti čitateljima raznolike i vrijedne knjige na hrvatskome jeziku. U doba sveopće globalizacije izuzetno je važno očuvati svoju kulturu i kulturnu baštinu izdavanjem knjiga iz korpusa hrvatske književnosti i umjetnosti.
Bilo da se radi o prijevodima ili o djelima domaćih autora, mi želimo prenijeti nove spoznaje, vrijedne informacije, vrhunska književna djela te zanimljiva i zabavna štiva dostupna svim profesionalcima, ljubiteljima knjiga, a pogotovo onima koji će to, uz našu pomoć, tek postati.

Vizija
Vizija Naklade Ljevak jest biti jedan od vodećih hrvatskih izdavača, prepoznat od kritike i publike, te i dalje izdavati naslove koji će upotpunjavati profesionalne, kulturne i druge potrebe i zahtjeve naše publike na što bolji i moderniji način.

Cilj i očekivanja:
Programska nadogradnja omogućila bi djelatnicima naše tvrtke izvještaje i informacije kao podršku u odlučivanju u poslovnim procesima, što bi rezultiralo efikasnijim poslovanjem, a integracija mobilne prodaje osigurala bi bolju kvalitetu naših književnih predstavljanja na različitim lokacijama. Ulaganjem u nove tehnologije nastojimo odgovoriti izazovima u nakladničkom poslovanju u digitalnom dobu. Bolja analitika i logistika olakšat će nam pripremu za sajmove i književne susrete. Nabava opreme za mobilnu prodaju osigurava unapređenje prodajnih ativnosti Naklade Ljevak te bolju dostupnost knjiga za naše čitatelje. Kako bi se našim književnim događanjima osigurala dobra promidžba nužna su ulaganja u prodajnu infrastrukturu i promocijske aktivnosti.

Vrednovanje:
Na razvoju aplikacijskoga rješenja IPIS kontinuirano radi preko 30 programera raspoređenih u različite timove. Integracija novih rješenja unaprijedila bi poslovanje nakladnika, što ćemo pratiti u suradnji s našim djelatnicma koji će rabiti integrirane module.
Više ulaganja u sajmove osnažit će naše prodajne aktivnosti, što će naš prodajni odjel analizirati te utvrditi načine novih poboljšanja. Naklada Ljevak sustavno surađuje sa školama i javnim knjižnicama organizirajući tijekom svake godine mnoštvo književnih susreta s hrvatskim piscima. Dodatna ulaganja unaprijedit će naša predstavljanja, što će naši prodajni predstavnici i autori analizirati te tražiti nove prilike za popularizaciju autora i knjiga.

Suradnja s tehnološkim kompanijama osigurava našem poduzeću bolju konkuretnost na tržištu te bolju promociju nakladničkih proizvoda.