Promocija knjige

Boris Havel: ARAPSKO-IZRAELSKI SUKOB Religija, politika i povijest Svete zemlje

Četvrtak, 25. travnja u 18 sati
Knjižnica i čitaonica Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5, Zagreb
Sudjeluju: Vlatko Cvrtila, Višnja Starešina, Kristijan Vujičić i autor

Knjiga Borisa Havela Arapsko-izraelski sukob: religija, politika i povijest Svete zemlje predstavlja interdisciplinarnu studiju u kojoj su s aspekta politologije, povijesti i teologije obrađeni pozadina, razvoj i trenutačne političke prilike na dijelu Bliskog istoka koji Židovi, kršćani i muslimani nazivaju Svetom zemljom. U ovome djelu po prvi put na hrvatskom jeziku arapsko-izraelski sukob prikazuje se onako kako ga vide sami akteri. U njihovoj percepciji povijest i teologija igraju presudnu ulogu. Autor zato opsežno prenosi povijest židovskoga naroda, od Abrahama, preko starozavjetnih proroka i kraljeva, prilika iz vremena Drugoga hrama, nastanka kršćanstva, židovskih ustanaka protiv Rimljana i izgona iz zemlje do povratka na Cion i uspostave Države Izraela. Potom na temelju primarnih izvora opisuje nastanak islama, prva desetljeća njegova širenja tijekom kojih je kanonizirano muslimansko viđenje Židova i kršćana te muslimansko-židovske odnose kasnijih razdoblja, do pojave cionizma i dalje.
Bez izbjegavanja konfliktnih i kontroverznih tema, Havel čitljivim stilom i zanimljivim opisima povezuje povijesno sjećanje, teološke percepcije i političke programe aktera bliskoistočnih previranja.

Pročitaj više

PROMOCIJA NA NOĆ KNJIGE

Jasna Horvat: VILIKON

Dobitnica nagrade Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti
za književnost 2010. Godine

utorak 23.4. u 20 sati
KNJIŽARA LJEVAK, Trg bana J. Jelačića 17, Zagreb
SUDJELUJU: Jagna Pogačnik, Nives Tomašević i Jasna Horvat
Ulaz slobodan.
*Radno vrijeme do 01 h.

Jasna Horvat (1966.) redovita je profesorica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, teoretičarka kulture i spisateljica. Uz kvantitativnu ekonomiju i statistiku kao uža područja znanstvena rada, njezina istraživačka radoznalost usmjerena je i na teme vezane uz nakladništvo, semiotiku, glagoljicu, komunikaciju i književnost kao specifični komunikacijski medij.
Počinje pisati za djecu potkraj devedesetih, tijekom suradnje s osječkim dječjim kazalištem Branko Mihaljević. Kao rezultat ove suradnje objavljuje knjigu dvaju dramatiziranih tekstova Izgubljena vila (Matica hrvatska, 2002.), a zatim i Alemperkina kazivanja (Naklada Ljevak, 2005.). Knjiga pisama Ireni Vrkljan Pismo u pismo (Naklada Ljevak, 2008.) potvrda je autoričine spisateljske svestranosti, a romani AZ (Naklada Ljevak, 2009.), Bizarij (Naklada Ljevak, 2009.), Krijesnici (Algoritam, 2009.) i Auron (Naklada Ljevak, 2011.) ustrajne naklonosti konceptualnim književnim formama u kojima se na osebujan način spajaju literarni i književni diskurs.
Roman Az nagrađen je prestižnom nagradom Josip Juraj Strossmayer Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti za književnost 2010. godine, a autorica Pečatom Grada Osijeka 2011. godine dodijeljenim joj za osobita ostvarenja na području književnosti.

Pročitaj više

Promocija knjige

Dario Grgić: Romantika je roba iz uvoza

Četvrtak, 11. travnja u 18 sati
Knjižnica Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5, Zagreb
Sudjeluju: Irena Matijašević, Zoran Roško, Nenad Rizvanović i autor

Pročitaj više

Poziv na tribinu

SUSTAVI MOĆI: Etika, politika i moć

Utorak, 9. travnja u 20 sati
Knjižara Ljevak, Trg bana J. Jelačića 17, Zagreb

Sudjeluju:
Srećko Horvat, Hrvoje Jurić i Kristijan Krkač
Uređuje i vodi: Kristijan Vujičić

Pročitaj više

Tribine u Knjižari LJEVAK

TRIBINA PLESNI ČASOPIS

KNJIŽARA LJEVAK poziva vas na tribinu pod nazivom PLESNI ČASOPIS!

Srijeda 20. 02. 2013. u 19.30 sati u Knjižari Ljevak na Trgu bana Josipa Jelačića 17, Zagreb
Osim razgovora o suvremenoj plesnoj umjetnosti i problematici vezanoj uz izdavanje i sadržaje, predstavit ćemo i novi broj časopisa KRETANJA 18, s temom plesna kritika, a i posebno izdanje KRETANJA 17, tiskanog na francuskom jeziku u sklopu projekta Croatie, la voici!, festivala Hrvatske u Francuskoj, koji se održao od početka rujna do kraja prosinca 2012.

Bestseler New York Timesa u kinima:

Kami Garcia & Margaret Stohl: DIVNA STVORENJA

POSTOJALA JE JEDNA LJUBAV KOJA JE POBIJEDILA VRIJEME, NO MOŽE LI POBIJEDITI I MAGIJU?
DIVNA STVORENJA NASTALA PREMA SVJETSKOM BESTSELERU VAS VODE U MRAČNI GOTIČKI SVIJET MAGIJE I MISTERIJE.

IZVORNO IME: Beautiful Creatures, Digital
REDATELJ: Richard LaGravenese
ULOGE: Alice Englert, Jeremy Irons, Emma Thomposn, Emmy Rossum, Thomas Mann
ŽANR: drama, fantazija
GODINA: 2013
POČETAK PRIKAZIVANJA: 14.02.2013.

Pročitaj više

Najava:

William Paul Young: Prekretnica

NAJIŠČEKIVANIJI SVJETSKI BESTSELER GODINE
autora KOLIBE, knjige prodane u više od 30 000 primjeraka u Hrvatskoj,
a vani u više od 18 milijuna!

PREKRETNICA
WILLIAM PAUL YOUNG

U prodaji u svim knjižarama!

Potpisivanje knjige

Zdravko Tomac - Memoari

U srijedu, 19. prosinca od 18h do 19h, u Knjižari Ljevak (Trg Bana Josipa Jelačića 17), pridružite nam se na potpisivanju najnovije knjige Zdravka Tomca - Memoari.

Krajem mjeseca studenoga 2012. iz tiska je izašla knjiga prof. dr. Zdravka Tomca MEMOARI. U toj vrlo opširnoj knjizi autor piše o političkim procesima te najvažnijim zbivanjima i povijesnim ličnostima u proteklih 50 godina. Autor brojnih knjiga u proslovu naglašava da u memoarima piše o onome o čemu nije mogao pisati prije jer povijesni procesi stvaranja i obnove hrvatske države nisu bili završeni...

Pročitaj više

Poziv na tribinu

Mogu li nam filozofija i duhovnost pomoći u kriznim vremenima?

Sudjeluju:
dr. sc. Boris Gunjević, teolog
dr. sc. Hrvoje Jurić, filozof

Tribina Paralelni svjetovi pod nazivom „Mogu li nam filozofija i duhovnost pomoći u kriznim vremenima?“ održat će se u utorak, 18.12. u 16,30 sati u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića (Preradovićeva 5). Gosti tribine, filozof Hrvoje Jurić s Filozofskog fakulteta u Zagrebu i teolog Boris Gunjević s Teološkog fakulteta „Matija Vlačić Ilirik“ u Zagrebu, razgovarat će o tome mogu li nam filozofija i duhovnost pokazati put izlaska iz krize, odnosno na koji nas način mogu naučiti kako upravljati našim emocijama i kako se suočavati s problemima u suvremenom društvu, te o načinu na koji bismo trebali živjeti. Tribinu uređuje i vodi Kristijan Vujičić.

Pročitaj više

U prodaji u svim knjižarama!

Drugi dio fantastične trilogije "DIVNA TAMA"

"Divna tama", nestrpljivo iščekivani drugi dio trilogije Kami Garcije i Margaret Stohl, slojevita je i uzbudljiva priča puna neočekivanih preokreta, koja će ispuniti pa čak i nadmašiti očekivanja fanova "Divnih stvorenja".

Pročitaj više