Sajam dobre knjige & multimedije

BOŽIĆNI SAJAM

Naklada Ljevak
Vas poziva na BOŽIĆNI SAJAM DOBRE KNJIGE I MULTIMEDIJE, od 9. do 13. prosinca u zagrebačkoj Tvornici kulture od 10 do 20 sati, veliku humanitarno-prodajnu manifestaciju uz totalnu rasprodaju knjiga i multimedije. Knjige će se moći kupiti već za 5 kuna, CD-i već za 10 kuna, a kupcima će biti ponuđeno više od 10 000 različitih naslova te također veliki izbor CD-a i multimedije.

U ponudi će se naći najveći beletristički hitovi poput Kolibe Wiliama P. Younga, Čuda u Poskokovoj Dragi Ante Tomića, romani Miljenka Jergovića, svjetski bestseleri Angelologija Danielle Trussoni i Vrijeme anđela Anne Rice, intrigantni krimići, publicistički hitovi poput knjiga Četverostani radni tjedan i J*** mi se te veliki izbor knjiga za djecu i slikovnica, knjiga iz područja beletristike, publicistike, duhovnosti, samopomoći, povijesnih romana, kao i stručne literature, od informatičkih priručnika do medicinskih udžbenika. U ponudi će se naći i biografije velikih svjetskih glazbenih ikona poput Madonne, Freddieja Mercuryja te biografije Monty Pythonovaca, U2-a i legendarnih Led Zeppelina.  Sigurni smo da će se u našoj raznovrsnoj ponudi naći za svakoga ponešto.

NOĆ KNJIGE - 12. 12. otvoreno do 22 sata!
Posjetite nas na BOŽIĆNOM SAJMU DOBRE KNJIGE I MULTIMEDIJE u Tvornici!

Promocija knjige Srećka Horvata – ponedjeljak, 28. 11. u 19 sati, Knjižnica B. Ogrizovića

PAŽNJA! NEPRIJATELJ PRISLUŠKUJE

Tribina o ilustraciji - srijeda, 30.11.11., 20h, Knjižara Ljevak na Trgu bana J. Jelačića 17

Ilustracija i knjiga za djecu

Izuzetna nam je čast pozvati Vas na tribinu Ilustracija i knjiga za djecu na kojoj ćemo razgovarati sa Zdenkom Bašićem, umjetnikom, redateljem, ilustratorom i animatorom i Marinom Kralj Vidačak, direktoricom Planetopije. Tribina će se održati u Knjižari Ljevak na Trgu bana Josipa Jelačića 17, u srijedu, 30. studenog s početkom u 20 sati.

Zdenko Bašić, iznimno nadaren i višestruko nagrađivan hrvatski ilustrator, prenijet će nam bar djelić svog dosadašnjeg dragocjenog autorskog iskustva. Okušavši se u mnogim tehnikama i medijima, iza njega je već popriličan broj reprezentativnih radova – od nagrađene Alise u zemlji čudesa, animiranog filma Guliver, zapaženog omota za album Svijet glamura grupe Hladno pivo, nagrađenih spotova za Gibonnia, divno ilustriranih Pinokijevih pustolovina i Steampunk Poa, bajkovitih skulptura do novo objavljenog autorskog projekta Sjeverozapadni vjetar.

Od Marine Kralj Vidačak saznat ćemo koje sve naslove za djecu nudi Planetopija i kakav dječji svijet gradi njima.

Tribinu uređuje i vodi Astrid Pavlović.

Veselimo se Vašem dolasku!