Interliber 2016.

Novi naslovi NAKLADE LJEVAK na INTERLIBERU 2016.

Naklada Ljevak i ove godine pripremila je brojne nove i zanimljive naslove iz područja književnosti i publicistike, ali i dječje književnosti. Istaknuli bismo kontroverznu knjigu Simone de Beauvoir Drugi spol, knjigu koja je po svom objavljivanju izazvala buru i udarila temelje feminizma. Uz nju, potrebno je istaknuti i neobičnu priču Pripovijest o Jónu o jednoj od najznačajnijih figura u islandskoj povijesti pastoru Jónu Steingrímssonu autora Ófeigura Sigurðssona, gosta ovogodišnje Europee u Dvorištu.

Također bismo istaknuli i odličan roman ruske autorice Marine Stepnove Lazarove žene, hvaljeni roman makedonske autorice Lidije Dimkovske Rezervni život o životu sijamskih blizanki, mračni roman Sve ptice pjevaju anglo-australske autorice Evie Wyld, duhoviti roman ceste Smrt vozi Audi danskog autora Kristiana Banga Fossa te za kraj roman jednog od najcjenjenijih albanskih autora Bena Blushija Otelo.

Za sve ljubitelje krimića izdvajamo roman lihtenštajnskog autora Armina Öhrija Tamna muza te novi roman Åse Larsson Prolivena krv, nastavak napetog krimića Sunčeva oluja.

Nismo zaboravili ni na naše domaće autore pa tako izdvajamo novi roman Ankice Tomić Vice versa, obiteljsku priču čija se radnja odvija u samo dva dana, kao i prvu knjigu voditeljice i pjevačice Ivane Plechinger Ono što ostaje, uvijek ljubav je.

Od publicistike najavljujemo novu knjigu Noama Chomskog Tko vlada svijetom?, autorovu prvu samostalnu knjigu u posljednjih deset godina, prvu knjigu mladog etnologa i antropologa Duška Petrovića Izbjeglištvo u suvremenom svijetu, novu knjigu cijenjene autorice Dubravke Oraić Tolić Peto evanđelje: Sedam dana u Svetoj Zemlji te monografiju Péter Esterházy: Uvod u postmodernizam Tine Varge Oswald.

Nismo zaboravili ni najmlađe čitatelje za koje smo pripremili novi roman Želimira Hercigonje Tajni leksikon 2, nastavak hita Tajni leksikon, u kojem se ponovno susrećemo s djevojčicom Anamarijom i njezinim prijateljima, novu knjigu Jadranke Klepac Spomenar, nastavak autoričinih hvaljenih knjiga Miris knjige i Kora od jabuke, novo izdanje iznimno duhovitog romana Mladena Kopjara Čokoladne godine te prvu slikovnicu s proširenom stvarnošću Mačak Sivko Jagode Milolože.