ZBF 2018.

Predstavljanje knjige "Nejednaki" Ivane Dragičević

Jučer je na ZBF-u predstavljena odlična knjiga novinarke Ivane Dragičević „Nejednaki“. Uz autoricu, u razgovoru o knjizi sudjelovali su urednik knjige, naš Kristijan Vujičić te novinari Mirjana Rakić i Dragan Nikolić.

Pročitaj više

ZBF 2018.

Panel Selfie kultura: fake news - mediji u doba alternativnih činjenica

U utorak, 22. svibnja 2018., Zagreb Book Festival predstavio je novu knjigu Drage Hedla Vrijeme seksa u doba nevinosti, a potom je uslijedio razgovor na temu Fake news - mediji u doba alternativnih činjenica u kojemu su sudjelovali Drago Hedl, Ivica Đikić, Boris Rašeta te moderatorica Ivana Dragičević. Sudionici su govorili o lažnim vijestima, odnosno o dezinformacijama koje se plasiraju putem novina i društvenih mreža, s ciljem dezinformiranja, obmane ili jednostavno, senzacionalizma.

Pročitaj više

ZBF 2018.

Panel Selfie kultura: narcisoidnost – virus moderne tehnologije

Sinoć je na ZBF-u u Muzeju za umjetnost i obrt održan panel na temu Selfie kultura: narcisoidnost – virus moderne tehnologije, u kojemu su sudjelovali ugledni gosti: Željka Matijašević, profesorica s Filozofskog fakulteta u Zagrebu s doktoratom iz Cambridgea; Ari Turunen, finski novinar i pisac, autor šest popularnih knjiga o ponašanju, praznovjerju, lažima, otporu i opijatima, koje su pune živopisnih anegdota o neslavnim obrascima ljudskog ponašanja; te Igor Rudan, jedan od najcitiranijih znanstvenika svijeta i redovni član Kraljevskoga društva Britanske akademije znanosti – The Royal Society u Edinburghu. Moderirala je vanjskopolitička novinarka HRT-a Morana Kasapović.

Pročitaj više

Maja Lunde: Povijest pčela

"Povijest pčela" postavlja relevantna pitanja: Ima li života bez pčela? Možemo li preživjeti dok stavljamo osobni interes pred općim i kolektivnim?

Neke od najuspješnijih knjiga objavljenih sredinom 20. stoljeća bile su distopijske: Vrli novi svijet Aldousa Huxleyja, Životinjska farma i 1984 Georgea Orwella te Gospodar muha Williama Goldinga. U posljednjih desetak godina, distopija je postala popularnom u fikciji za mlade, primjerice u Igrama gladi  Suzanne Collins te u trilogiji Veronice Roth Različita
Povijest pčela bestseler je u Norveškoj i Njemačkoj, osvojio je nagradu norveškoga knjižara, dok su prava prodana u više od 15 zemalja. Nakon Sluškinjine priče Margarete Atwood koja propituje ženska prava i majčinstvo u distopijskom društvu bizarnoga, teokratskog režima, Povijest pčela, premda je idejno i tematski vrlo različito, u jednoj od triju priča na svojstven način problematizira i majčinstvo u distopijskom društvu u kojemu bi trebalo žrtvovati voljeno biće za opće i kolektivno dobro.

„Svi koji se bave pčelama znaju, naime, da pravi novac nije u medu. Pravi je novac u oprašivanju. Poljoprivreda bez pčela nema šanse. Kilometri i kilometri procvalih badema ili grmova borovnica ne vrijede ništa bez pčela koje prenose pelud s cvijeta na cvijet. Pčele mogu prevaliti više kilometara dnevno. Tisuće i tisuće cvjetova. Bez njih cvjetovi su jednako beskorisni kao i natjecateljice u izborima ljepote. Lijepo ih je gledati dok traju, no potpuno su bezvrijedni dugoročno. Cvijeće uvene, umre, ne donijevši plod.“ (str.100.)

Pročitaj više

StudioChekhov, Gajeva 10, Zagreb, 11. – 13. svibnja 2018.

Sudjelujte u radionici "Opraštanje.put"

Opraštanje.put je kreativno-terapijska radionica u kojoj o negativnim iskustvima progovaramo na kreativan način – pisanjem novih, drukčijih priča.

Radionica se sastoji od uvodnog dijela i četiri koraka opraštanja, a odvijat će se u StudioChekhovu, Gajeva 10, Zagreb, od 11. do 13. svibnja.

Kroz putovanje i korake opraštanja vodit će vas: Karmela Špoljarić i Ana Pojatina.

Pročitaj više

Jasminka Tihi - Stepanić: Dom iza žice

DOM IZA ŽICE - dirljiv i bolno indikativan roman podsjeća na osobe koje život nije pomazio blagodatima koje se uzimaju 'zdravo za gotovo'

Dirljiv i bolno indikativan roman „Dom iza žice“ potaknut će vas i inspirirati da ne budete ignorantni prema pojavama i problemima koji ne diraju nužno u vaš komfor. Djeca u školu dolaze iz različitih obiteljskih uvjeta i nemaju svi istu polazišnu točku, stoga  djelo apelira na učenike i učitelje da u svojemu pristupu budu oprezni i osjetljivi kako bi se svi osjećali jednako vrijednima.

Pročitaj više

Veronica Roth: "Ureži znak smrti"

Ureži znak smrti - priča o moćnoj ženskoj heroini čija unutarnja snaga inspirira

Veronica Roth donosi impresivnu i živopisno zamišljenu svemirsku avanturu izazvanu spontanom romantikom, političkim napetostima i borbama između kulturološki različitih naroda. Kultno djelo "Ratovi zvijezda“ ima Silu, dok roman "Ureži znak smrtiima Struju koja osobi može omogućiti različite sposobnosti i moći. U romanu koji je njujorški Times stavio na vrh liste bestselera, ostvarena je kompozicija novoga svijeta u kojemu su ljudi podijeljeni po tomu koji dar im je Struja dala. Već možemo zamisliti, kao što se to zbilo s autoričinim bestselerom "Različita, kako se roman pretače u vizualno impresivno kinematografsko djelo.

Pročitaj više

Autor knjige "Bolest kao put"

Predavanje Ruedigera Dahlkea u Zagrebu

Ruediger Dahlke njemački je liječnik i psihoterapeut, autor desetak knjiga iz područja alternativnoga pristupa bolesti.

Kako bi vas dodatno upoznao s područjem svoga djelovanja i produbio razumijevanje o shvaćanju bolesti, autor će gostovati u Zagrebu 3. travnja kada će održati dva predavanja na teme Bolest kao govor duše i Osvijestiti poruku otpora. Predavanja će se održati u Hotelu Dubrovnik s početkom u 17 sati (predavanje Bolest kao govor duše), dok će se predavanje na temu Osvijestiti poruku otpora održati u 19 sati.

Ulaznice za predavanja potražite u Knjižari Ljevak (Trg bana Jelačića 17) po cijeni od 110 kn u pretprodaji (150 kn na dan održavanja) za pojedinačna predavanja te 190 kn u pretprodaji (270 kn na dan održavanja) za oba predavanja. A možete iskoristiti i popust od 20 % na ulaznice kupnjom knjige Bolest kao put.

Pročitaj više

Sara Stridsberg: "Beckomberga"

Beckomberga – priča ispričana na tankoj granici normalnosti i ludosti probudit će ono najljudskije u nama

Ako je čežnja plave boje, osjećaji utkani u roman Sare Stridsberg Beckomberga: Oda mojoj obitelji nesumnjivo su presvučeni sivkastom patinom i obasjani zrakama zrnatožutog, poput starih fotografija po čijem prašnjavom okviru mile sunčeve zrake i tako razotkrivaju svu tugu i svu ljepotu davno minulih vremena.

Pročitaj više

Bobbie Peers: "Tajni portal"

William Wenton se vratio! Jeste li dovoljno hrabri da krenete s njim u novu pustolovinu?

Nakon što je svojim prvim pustolovinama opisanima u Kradljivcu luridija osvojio kritiku i publiku, William Wenton vratio se kako bi čitatelje poveo u novu, još napetiju, još nevjerojatniju i još uzbudljiviju avanturu.

Pročitaj više