Božić dolazi!

Božićne preporuke Naklade Ljevak!

Blagdani su pred vratima, božićna groznica sve nas trese, a stres oko kupnje poklona sve je veći. No zato smo tu mi da vam pomognemo! Jer postoji li ljepši dar od dobre knjige? Naravno da ne! Knjiga je uvijek tu za vas da vas oraspoloži, ugrije i pomogne vam da se osjećate bolje.

Upravo zato napravili smo listu knjigu koje će biti idealan za sve vaše muškarce, žene, klince i klinceze, za vaše sveznalice i sve one kojima treba malo nade u životu. Pa krenimo! Vašim omiljenim muškarcima (i onima koji se tako osjećaju) za početak bismo preporučili novu knjigu Noama Chomskog Tko vlada svijetom?, autorovu prvu samostalnu knjigu u posljednjih deset godina. Tu i je zabavna knjiga Johna C. Parkina J*** mi se: Čini ono što voliš koja će vas naučiti da je ponekad važno svoje želje staviti na prvo mjesto. Za sve ljubitelje povijesti preporučili bismo izvrstan roman Viktora Horvátha Tursko zrcalo koji na zanimljiv način opisuje Osmansko Carstvo i njegov utjecaj, ali i druge povijesne teme. Za sve ljubitelje astronomije i matematike donosimo roman Kepler Johna Banvillea o jednom od najvećih svjetskih matematičara i astronoma Johannesu Kepleru. Za kraj tu je odlična knjiga Aleksandra Genisa za sve hedoniste Ruski hljepčić i druga kulinarska putovanja koja će oduševiti sve gurmane među vama.

Nismo zaboravili i na sve vaše voljene žene kojima smo pripremili brojne književne poslastice. Za početak tu je izvrsni roman Marine Stepnove Lazarove žene, obiteljska saga koja kroz tri generacije prati doktora Lazara Lindta i njegov odnos prema trima najvažnijim ženama u njegovu životu. Za sve ljubiteljice neobičnih ženskih priča pripremili smo roman turske novinarke, aktivistice i autorice Ece Temelkuran Žene koje pušu u čvorove, roman ceste koji prati putovanje četiriju žena spojenih neobičnim zadatkom. Kako uz blagdane uvijek vezujemo ljubav, moramo spomenuti i hvaljeni roman Mihaila Šiškina Pismovnik koji donosi priču dvoje ljubavnika spojenih pismima koja pišu jedno drugome. Odrastanje nikada nije lako, a uz roman Komplicirana dobrota Miriam Toews prisjetit ćete se svojih mladenačih dana. Za kraj, tu je obvezna literatura za sve žene, ali i sve ostale – kontroverzna knjiga Simone de Beauvoir Drugi spol.

Nešto veselo pripremili smo i za vaše najmlađe. Kako je doba djetinjstva najslađe doba, krenut ćemo sa slatkom knjigom Mladena Kopjara Čokoladne godine. Za one malo starije, tu su nastavak hita Želimira Hercigonje Tajni leksikon 2, kao i nova knjiga Jadranke Klepac Spomenar. Za vaše male avanturiste pripremili smo odličan roman Bobbieja Peersa Kradljivac luridija, a za vaše tinejdžere koji hrabro kreću u život adolescenata tu je roman Nade Mihelčić Bilješke jedne gimnazijalke.

Knjige su odličan način da svakog dana naučimo nešto novo i zanimljivo, a za sve vas koji se svakodnevno u potrazi za novim znanjima pripremili smo nekoliko zanimljivih naslova. Počinjemo s odličnom Megapromjenom skupine autora, a u mladost će vas vratiti biografija jedne od najvećih jugoslavenskih skupina Bijelog dugmeta Šta bi dao da si na mom mjestu Dušana Vesića. Za vaše male sveznalice pripremili smo Priručnik za male ekonomiste autorica Ružice Brečić i Jelene Filipović koje će mališanima otkriti svijet poduzetništva, a na put u Svetu Zemlju odvest će vas Dubravka Oraić Tolić svojim putopisom Peto evanđelje.

Za kraj, svima nam povremeno treba malo nade i pomoći u životu i zato vam preporučujemo knjige Ajahna Brahma Krava koja je plakala i Slonica koja je izgubila sreću koje će vam kroz vedre priče otkriti ljepšu stranu života. Naravno, tu su uvijek rado čitane knjige Brune Šimleše Umjetnost života i Ivane Plechinger Ono što ostaje, uvijek ljubav je koje će vas naučiti da uvijek cijenite i najmanje veselje u svojim životima.

A za sve vas vesele knjigoljupce tu je i Planer čitanja!

Vesele blagdane i ugodno čitanje želi vam Naklada Ljevak!