Interliber 2016.

Program događanja Naklade Ljevak na Interliberu 2016.

Naklada Ljevak pripremila je bogat program na ovogodišnjem Interliberu. Druženje s autorima, potpisivanje knjiga i još mnogo toga očekuje vas u Paviljonima 5 i 6. Započinjemo već u utorak kada se u 18 sati u Paviljonu 6, štand 2c družimo s Ivicom Đikićem i Duškom Petrovićem, obojicom autora koji su ove godine objavili nove knjige (Beara i Izbjeglištvo u suvremenom svijetu).

U srijedu se pomičemo na Galeriju Paviljona 5 gdje ćemo u 18 ugostiti čak troje autora – Ivanu Bodrožić, Ankicu Tomić i Dragu Hedla koji će u opuštenoj atmosferi razgovarati o svojim knjigama, stvaralaštvu i brojnim drugim temama.

Treći dan Interlibera, četvrtak, u znaku je autorica, pa tako u 18 sati na Galeriji Paviljona 5 ugošćujemo veselu Ivanu Plechinger koja će nam pričati o svojoj knjizi Ono što ostaje, uvijek ljubav je. Odmah nakon nje, u 18.30 dolaze nam Irena Vrkljan, Dubravka Oraić Tolić, Ivana Hebrang Grgić, Andrijana Kos Lajtman, Vlatka Lemić i Nives Tomašević čije je druženje biti u znaku publicistike.

U petak u 18 sati vas pozivamo na naš štand u Paviljonu 5 na druženje s Brunom Šimlešom, najčitanijim domaćim autorom popularne psihologije, a u subotu u 14 sati posjetite kineski štand (Paviljon 6, štand 13b) gdje će književnica i teoretičarka kulture Jasna Horvat razgovarati s kineskim autorom Xu Zechenom, a u 16 sati nastavljamo druženje s Jasnom Horvat na štandu naklade Ljevak u Paviljonu 5.

Nismo zaboravili ni na najmlađe posjetitelje za koje smo pripremili posebnu poslasticu. U četvrtak u 14 sati na velikoj pozornici Paviljona 6 ugostit ćemo troje popularnih dječjih autora – Želimira Hercigonju, Jadranku Klepac i Mladena Kopjara koji će veseloj dječjoj publici predstaviti svoje nove knjige, ali i otkriti im brojne zanimljivosti o svom radu.

Pozivamo vas da nam se pridružite i upoznate naše autore, a i pokoji potpis neće biti na odmet. Veselimo se vašem dolasku!