Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Ece Temelkuran - Žene koje pušu u čvorove

    Ece Temelkuran Žene koje pušu u čvorove

    139,00 kn 79,00 kn detaljno
    3
  4. Lidija Dimkovska  - Rezervni život

    Lidija Dimkovska Rezervni život

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    5
  6. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    6
  7. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Kristian Bang Foss - Smrt vozi Audi

    Kristian Bang Foss Smrt vozi Audi

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Renato Baretić - Osmi povjerenik

    Renato Baretić Osmi povjerenik

    59,90 kn 53,90 kn detaljno
    9
  10. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Mirely Holy - Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    Mirely Holy Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    2
  3. Ivo Goldstein - Hrvatska povijest

    Ivo Goldstein Hrvatska povijest

    168,00 kn 120,00 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. priredili Daniel Franklin i John Andrews - Megapromjena

    priredili Daniel Franklin i John Andrews Megapromjena

    99,00 kn 49,00 kn detaljno
    5
  6. Ana Bučević - Safari duha

    Ana Bučević Safari duha

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    6
  7. Simone de Beauvoir - Drugi spol

    Simone de Beauvoir Drugi spol

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    7
  8. Predrag Matvejević - Mediteranski brevijar

    Predrag Matvejević Mediteranski brevijar

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Giulia Enders - Crijeva sa šarmom

    Giulia Enders Crijeva sa šarmom

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    9
  10. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
Jozo Previšić - Leksikon marketinga

Jozo Previšić Leksikon marketinga

Ocjena čitatelja
  • Izdavač: Ekonomski fakultet
  • Godina: 2011.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 917
Cijena: 600,00 kn
Dodaj u listu želja Trenutno nedostupno
Saznajte kako do knjige?
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

 

Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća.
Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora.
 
U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom.
U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom.Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća.
Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora.
U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom.