Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ivana Bodrožić - Rupa

    Ivana Bodrožić Rupa

    39,90 kn 35,91 kn detaljno
    5
  6.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Jo Nesbo - Žeđ

    Jo Nesbo Žeđ

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Jerome K. Jerome  - Tri čovjeka u čamcu

    Jerome K. Jerome Tri čovjeka u čamcu

    99,00 kn detaljno
    9
  10. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Peter Wohlleben - Tajni život drveća

    Peter Wohlleben Tajni život drveća

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ajahn Brahm - Krava koja je plakala - drugo izdanje

    Ajahn Brahm Krava koja je plakala - drugo izdanje

    129,00 kn 103,20 kn detaljno
    5
  6. Tibor Otto Benković - Zagramer - agramerski riječnik

    Tibor Otto Benković Zagramer - agramerski riječnik

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    6
  7. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    7
  8. Josip Manolić - Špijuni i domovina

    Josip Manolić Špijuni i domovina

    204,75 kn detaljno
    8
  9. Dr. Joe Dispenza - Placebo ste vi

    Dr. Joe Dispenza Placebo ste vi

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Davorka Budimir - Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    Davorka Budimir Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    120,00 kn detaljno
    10
Pankaj Ghemawat - Redefiniranje globalne strategije

Pankaj Ghemawat Redefiniranje globalne strategije

Prelaženje granica u svijetu u kojem su razlike još uvijek važne

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-246-107-7
  • Izdavač: Mate
  • Godina: 2010.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 300
  • Format: 16,00 x 24,00 cm
Cijena: 250,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao da je cijeli svijet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposljetku, svijet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savjetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti te praktične instrumente koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom  stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svijet u stvari "poluglobaliziran". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definirano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primjere uspjeha i posrtanja najmoćnijih svjetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrijednosti iz prekograničnog poslovanja:

CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se mjeriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumijevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirivanje tih prepreka.

ADDING bodovna lista vrijednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmjera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utječu razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrijednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrijednost, a ne samo povećaju obujam poslovanja.

AAA trokut – Postoje tri općenite strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiranje za prevladavanje razlika te arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorištavanjem neizbježnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa "korak po korak" za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, Redefiniranje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobaliziranog svijeta.


“Pankaj Ghemawat stvorio je važan strategijski vodič za lidere u globalno integriranim poduzećima dvadeset i prvog stoljeća. Njegov analitički instrumentarij je i vizionarski i pragmatičan – svjestan šire povijesne uvjetovanosti globalizacije, ali utemeljen na praktičnim odlukama koje poslovni lideri moraju donositi. Njegova upozorenja o “poluglobalizaciji” daju korisno podsjećanje da se opsežne promjene takvog tipa ne događaju preko noći. Utemeljivši svoje analize na studijama slučajeva iz stvarnog svijeta i pažljivo izabranim ekonomskim pokazateljima, Ghemawat pomaže direktorima i liderima da donose mudre odluke vezane uz jedan od najvažnijih izazova s kojim se suočavamo”.
SAMUEL J. PALMISANO, predsjedavatelj uprave i glavni izvršni direktor, IBM Corporation

“Pankaj Ghemawat jedan je od rijetkih pojedinaca koji kombiniraju svjetsku razinu teorije s dubokim poznavanjem poslovne prakse. Redefi niranje globalne strategije bavi se krucijalnom ravnotežom između lokalnog i globalnog, koja često određuje uspjeh u rastuće globaliziranoj svjetskoj ekonomiji”.
MICHAEL  PORTER, profesor na Bishop William Lawrence Universityju, Harvard Business School

“Uočavajući razlike u industrijama i specifi čnim pogledima kompanija na globalizaciju, Pankaj Ghemawat daje ključne uvide i provokativne impulse za
razmišljanje svim sadašnjim donositeljima odluka. Za sve koji imaju cilj ostvariti pune potencijale globalizacije, jasno potvrđuje: svijet nije ravan!”.
PROF. DR. ULRICH LEHNER, predsjedavatelj Poslovnog odbora, Henkel KGaA, Njemačka

“Međunarodna poduzeća moraju mnogo dublje promišljati o tome kako će koordinirati svoja poslovanja po svijetu. Pionirsko djelo Pankaja Ghemawata nudi sasvim novi pristup tome kako se suočiti s tim kritičnim izazovom”.
JOSÉ IGNACIO GOIRIGOLZARRI, predsjednik i direktor, BBVA

“U knjizi Redefi niranje globalne strategije Pankaj Ghemawat s pravom prepoznaje svijet u kojem živimo kao onaj koji je samo ‘poluglobaliziran’. Na toj defi niciji izgrađuje vrlo vrijedne i inovativne okvire za razvojne strategije internacionalizacije i stvaranja globalnih vrijednosti. Knjiga pruža sveobuhvatno sagledavanje jednog od najvažnijih pitanja kojim se bavi poslovna zajednica”.
RATAN TATA, predsjednik, Tata Group

 

***

 

Pankaj Ghemawat profesor je globalne strategije s počasnom titulom Anselmo Rubiralta na IESE Poslovnoj školi u Barceloni te profesor poslovne administracije s počasnom titulom Jaime i Josefina Chua Tiampo na Poslovnoj školi Harvard (na dopustu).