Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 60,00 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. David Lagercrantz - Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    David Lagercrantz Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Marko Vidojković - E baš vam hvala

    Marko Vidojković E baš vam hvala

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    4
  5. Jo Nesbo - Snjegović

    Jo Nesbo Snjegović

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jean Mercier - Kad župniku prekipi

    Jean Mercier Kad župniku prekipi

    98,00 kn 88,20 kn detaljno
    7
  8. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jane Harper - Suša

    Jane Harper Suša

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Jojo Moyes - Vikend u Parizu

    Jojo Moyes Vikend u Parizu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 87,00 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Terry Eagleton - Kultura M. U.

    Terry Eagleton Kultura M. U.

    119,00 kn 95,00 kn detaljno
    5
  6. Davor Marijan - Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    Davor Marijan Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    189,00 kn 170,10 kn detaljno
    6
  7. Mirjana Krizmanić  - Zašto guramo glavu u pijesak?

    Mirjana Krizmanić Zašto guramo glavu u pijesak?

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 103,00 kn detaljno
    8
  9. Andreja Kostelić-Martić - Napadaj panike ili neka teška bolest?

    Andreja Kostelić-Martić Napadaj panike ili neka teška bolest?

    147,00 kn detaljno
    9
  10. Siniša Škarica - Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    Siniša Škarica Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10
Pankaj Ghemawat - Redefiniranje globalne strategije

Pankaj Ghemawat Redefiniranje globalne strategije

Prelaženje granica u svijetu u kojem su razlike još uvijek važne

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-246-107-7
  • Izdavač: Mate
  • Godina: 2010.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 300
  • Format: 16,00 x 24,00 cm
Cijena: 250,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao da je cijeli svijet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposljetku, svijet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savjetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti te praktične instrumente koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom  stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svijet u stvari "poluglobaliziran". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definirano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primjere uspjeha i posrtanja najmoćnijih svjetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrijednosti iz prekograničnog poslovanja:

CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se mjeriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumijevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirivanje tih prepreka.

ADDING bodovna lista vrijednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmjera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utječu razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrijednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrijednost, a ne samo povećaju obujam poslovanja.

AAA trokut – Postoje tri općenite strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiranje za prevladavanje razlika te arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorištavanjem neizbježnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa "korak po korak" za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, Redefiniranje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobaliziranog svijeta.


“Pankaj Ghemawat stvorio je važan strategijski vodič za lidere u globalno integriranim poduzećima dvadeset i prvog stoljeća. Njegov analitički instrumentarij je i vizionarski i pragmatičan – svjestan šire povijesne uvjetovanosti globalizacije, ali utemeljen na praktičnim odlukama koje poslovni lideri moraju donositi. Njegova upozorenja o “poluglobalizaciji” daju korisno podsjećanje da se opsežne promjene takvog tipa ne događaju preko noći. Utemeljivši svoje analize na studijama slučajeva iz stvarnog svijeta i pažljivo izabranim ekonomskim pokazateljima, Ghemawat pomaže direktorima i liderima da donose mudre odluke vezane uz jedan od najvažnijih izazova s kojim se suočavamo”.
SAMUEL J. PALMISANO, predsjedavatelj uprave i glavni izvršni direktor, IBM Corporation

“Pankaj Ghemawat jedan je od rijetkih pojedinaca koji kombiniraju svjetsku razinu teorije s dubokim poznavanjem poslovne prakse. Redefi niranje globalne strategije bavi se krucijalnom ravnotežom između lokalnog i globalnog, koja često određuje uspjeh u rastuće globaliziranoj svjetskoj ekonomiji”.
MICHAEL  PORTER, profesor na Bishop William Lawrence Universityju, Harvard Business School

“Uočavajući razlike u industrijama i specifi čnim pogledima kompanija na globalizaciju, Pankaj Ghemawat daje ključne uvide i provokativne impulse za
razmišljanje svim sadašnjim donositeljima odluka. Za sve koji imaju cilj ostvariti pune potencijale globalizacije, jasno potvrđuje: svijet nije ravan!”.
PROF. DR. ULRICH LEHNER, predsjedavatelj Poslovnog odbora, Henkel KGaA, Njemačka

“Međunarodna poduzeća moraju mnogo dublje promišljati o tome kako će koordinirati svoja poslovanja po svijetu. Pionirsko djelo Pankaja Ghemawata nudi sasvim novi pristup tome kako se suočiti s tim kritičnim izazovom”.
JOSÉ IGNACIO GOIRIGOLZARRI, predsjednik i direktor, BBVA

“U knjizi Redefi niranje globalne strategije Pankaj Ghemawat s pravom prepoznaje svijet u kojem živimo kao onaj koji je samo ‘poluglobaliziran’. Na toj defi niciji izgrađuje vrlo vrijedne i inovativne okvire za razvojne strategije internacionalizacije i stvaranja globalnih vrijednosti. Knjiga pruža sveobuhvatno sagledavanje jednog od najvažnijih pitanja kojim se bavi poslovna zajednica”.
RATAN TATA, predsjednik, Tata Group

 

***

 

Pankaj Ghemawat profesor je globalne strategije s počasnom titulom Anselmo Rubiralta na IESE Poslovnoj školi u Barceloni te profesor poslovne administracije s počasnom titulom Jaime i Josefina Chua Tiampo na Poslovnoj školi Harvard (na dopustu).