Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 60,00 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. David Lagercrantz - Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    David Lagercrantz Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Marko Vidojković - E baš vam hvala

    Marko Vidojković E baš vam hvala

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    4
  5. Jo Nesbo - Snjegović

    Jo Nesbo Snjegović

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jean Mercier - Kad župniku prekipi

    Jean Mercier Kad župniku prekipi

    98,00 kn 88,20 kn detaljno
    7
  8. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jane Harper - Suša

    Jane Harper Suša

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Jojo Moyes - Vikend u Parizu

    Jojo Moyes Vikend u Parizu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 87,00 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Terry Eagleton - Kultura M. U.

    Terry Eagleton Kultura M. U.

    119,00 kn 95,00 kn detaljno
    5
  6. Davor Marijan - Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    Davor Marijan Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    189,00 kn 170,10 kn detaljno
    6
  7. Mirjana Krizmanić  - Zašto guramo glavu u pijesak?

    Mirjana Krizmanić Zašto guramo glavu u pijesak?

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 103,00 kn detaljno
    8
  9. Andreja Kostelić-Martić - Napadaj panike ili neka teška bolest?

    Andreja Kostelić-Martić Napadaj panike ili neka teška bolest?

    147,00 kn detaljno
    9
  10. Siniša Škarica - Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    Siniša Škarica Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10
Pablo Cardona, Carlos Rey - Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey Upravljanje pomoću misija

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-246-079-7
  • Izdavač: Mate
  • Godina: 2010.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 208
  • Format: 15,00 x 23,00 cm
Cijena: 200,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima).

Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome ˝kako upravljati poduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.

Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.

Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacijskom kulturom˝.

Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.