Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 60,00 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. David Lagercrantz - Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    David Lagercrantz Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Marko Vidojković - E baš vam hvala

    Marko Vidojković E baš vam hvala

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    4
  5. Jo Nesbo - Snjegović

    Jo Nesbo Snjegović

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jean Mercier - Kad župniku prekipi

    Jean Mercier Kad župniku prekipi

    98,00 kn 88,20 kn detaljno
    7
  8. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jane Harper - Suša

    Jane Harper Suša

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Jojo Moyes - Vikend u Parizu

    Jojo Moyes Vikend u Parizu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 87,00 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Terry Eagleton - Kultura M. U.

    Terry Eagleton Kultura M. U.

    119,00 kn 95,00 kn detaljno
    5
  6. Davor Marijan - Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    Davor Marijan Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    189,00 kn 170,10 kn detaljno
    6
  7. Mirjana Krizmanić  - Zašto guramo glavu u pijesak?

    Mirjana Krizmanić Zašto guramo glavu u pijesak?

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 103,00 kn detaljno
    8
  9. Andreja Kostelić-Martić - Napadaj panike ili neka teška bolest?

    Andreja Kostelić-Martić Napadaj panike ili neka teška bolest?

    147,00 kn detaljno
    9
  10. Siniša Škarica - Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    Siniša Škarica Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10
Jesenka Pibernik - Dizajn digitalnog prostora

Jesenka Pibernik Dizajn digitalnog prostora

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 953-169-097-9
  • UDK: 004:72
  • Izdavač: Hrvatska sveučilišna naklada
  • Godina: 2006.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 264
Cijena: 150,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Začuđujuću raznolikost doživljaja svijeta u kojem živimo često opisujemo atributima: prostor, vrijeme i boja. Pri njihovu podrobnijem definiranju često se rukovodimo željom da im damo svojstva objektivne egzistencije, slično fizičkim predmetima koji čine naš svijet. No, pri toj zamisli odmah ćemo naići na zapreku ne možemo utvrditi granice prostora niti osjetilno doživjeti vrijeme, Jedino što uočavamo u svezi s opažajem prostora i protoka vremena su veze između percepcije kretanja predmeta u prostoru i vremenskih intervala u kojima se to kretanje odvija. Istraživanja pokazuju da se percepcija čak i onih dijelova svijeta za koje imamo specijalizirane osjetilne organe, kao što su zvuk, miris ili boja, ne odvija neutralno ili objektivno poput snimanja magnetofonom ili filmskom kamerom, Dakle, opažaj nije samo refleksija slike na retinu oka - on uključuje sjećanja, asocijacije i imaginaciju - aktivnu interpretaciju našega uma.

Prostor, fizički i zamišljeni prostor, nije samo dio identiteta neke osobe nego i dinamično sredstvo koje se često koristi u svrhu definiranja identiteta neke nacije, Kao što to tvrdi Lefebvre: " prostor je proizveden društvenim odnosima koje on također transformira," Prostor se stoga neprestano mijenja i nosi različita značenja. On je dio povijesti i kulture koja se stalno definira i redefinira, Drugim riječima: prostor je kulturni proces.

Ako doživljaj nekog prostora uključuje interpretaciju, subjektivnu komponentu osobe koja je taj prostor doživjela, kako možemo prezentirati isti prostor drugima?