Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Carlos Ruiz Zafón  -  Labirint duhova

    Carlos Ruiz Zafón Labirint duhova

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    3
  4. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Lucia Berlin - Priručnik za spremačice

    Lucia Berlin Priručnik za spremačice

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    5
  6. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    6
  7. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    7
  8. Ivica Prtenjača - Tiho rušenje

    Ivica Prtenjača Tiho rušenje

    110,00 kn 99,00 kn detaljno
    8
  9. Paula Hawkins - Djevojka u vlaku

    Paula Hawkins Djevojka u vlaku

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Miro Gavran - Nekoliko ptica i jedno nebo

    Miro Gavran Nekoliko ptica i jedno nebo

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    1
  2. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Miroslav Tuđman - Druga strana rubikona

    Miroslav Tuđman Druga strana rubikona

    200,00 kn 180,00 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    5
  6. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    6
  7. John C. Parkin - Jebe mi se

    John C. Parkin Jebe mi se

    39,90 kn 29,00 kn detaljno
    7
  8. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Peter Wohlleben - Tajni život drveća

    Peter Wohlleben Tajni život drveća

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
David Meerman Scott - Nova pravila marketinga i PR

David Meerman Scott Nova pravila marketinga i PR

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-55872-0-0
  • Izdavač: Dva i Dva
  • Godina: 2009.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 276
Cijena: 149,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.”

—Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing

 

“ Nova pravila marketinga i PR-a poučavaju čitatelje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija. Knjiga je neprocjenjiv vodič za svakoga tko želi afirmirati svoje ime, svoje ideje i svoju organizaciju.”

—Mark Levy, koautor Kako uvjeriti ljude koji ne žele biti uvjereni i utemeljitelj tvrtke Levy Innovation: A Marketing Strategy Firm

 

“ Revolucija je možda prečesto korištena riječ u opisivanju posljedica interneta, no upravo je revolucija ono što David Meerman Scott prihvaća i promiče u ovoj knjizi. On razotkriva ispraznost starih medijskih pravila i za sve nas otvara vrata insajderske igre koju je ranije igrala tek nekolicina dobro povezanih stručnjaka. S ovom knjigom pravila online revolucije možemo naučiti kako osvojiti umove i tržišta igrajući po novim pravilima novog medija.”

—Don Dunnington, predsjednik International Association of Online Communicators (IAOC); direktor Business Communicationsa i K-Tron Internationala; te diplomirani instruktor u online komunikacijama sveučilišta Rowan, Glassboro, New Jersey

“Povijest marketinških komunikacija — duga nekih 60 godina— sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.”

—Roy Young, direktor prihoda tvrtke MarketingProfs.com i koautor Prvaci marketinga: Praktične strategije za unaprjeđenje marketinške moći, utjecaja i poslovnih učinaka

“Kao netko tko se iz redova marketinga probio na čelo nekoliko kompanija, došao sam do spoznaje da su pravila prema kojima sam živio kako bih upravljao marketinškom mješavinom zastarjela. Ono što David Meerman Scott pokazuje a što toliko zadivljuje jest da su nova pravila bolja od starih jer presjecaju ravno kroz sav taj komunikacijski metež i mitove o visokobudžetnom oglašavanju. Ova je knjiga obvezno štivo za svakog menadžera u potrazi za ostvarivanjem troškovno učinkovite margine u marketinškim operacijama i izravnim obraćanjem kupcima na način koji njima odgovara.”

—Phil Myers, predsjednik tvrtke Pragmatic Marketing

“Ovo je nužno štivo ako ne želite gubiti vrijeme i resurse na stare metode internetskog marketinga i odnosa s javnošću. David Meerman Scott u ime dobrih starih vremena za vas revidira stara pravila, istodobno zalazeći u nova pravila internetskog marketinga i PR-a. On nas ne prepušta samo teorijama, već nudi praktične i na rezultate usmjerene savjete.”

—Ron Peck, izvršni direktor, Neurological Disease Foundation

“ Nova pravila marketinga i PR-a govore o kršenju pravila i stvaranju novih uloga u tradicionalnim funkcionalnim područjima. Korištenjem inovativnih, netradicionalnih pristupa kako bi dosegnuli mnoštvo auditorija, zajednica i vizionara na internetu, te zadržali njihovu pozornost, PR-ovci ostvaruju nove vrijednosti, utjecaje i ishode. Nalazimo se u sadržajima bogatom, internetom navođenom svijetu, a David Meerman Scott je napisao dragocjeni traktat o tome kako marketinški orijentirani PR stručnjaci mogu utjecati na nove medijske kanale i forume za plasiranje svojih priča na tržište. PR-ovci više nisu ograničeni u tome gdje i kako usmjeravaju svoja znanja, spisateljsko umijeće i sposobnosti upravljanja percepcijama. Internet je umnožio i raščlanio obilje novih putova za izravno obraćanje i aktivaciju ključnih ciljanih interesnih skupina. Dobra knjiga itekako vrijedna čitanja za sve marketinške stručnjake i sve starije PR agente.”

—Donovan Neale-May, izvršni direktor, CMO Council

“ Nova pravila marketinga i PR-a nude sažetak akcijskog plana za uspjeh. Umjesto da se usredotoči na jedno rješenje, Scott pokazuje kako se koristiti mnogostrukim internetskim pomagalima, redom usmjerenima na povećanje prisutnosti i popularnosti vaše kompanije.”

—Roger C. Parker, pisac Uličnog vodiča za marketing na internetu i Dizajna na prodaju

“Ponovno se nalazimo na kritičnoj prijelomnoj točki na evolucijskom putu našeg društva, na kojemu pojedinci otimaju moć i kontrolu institucijama i tradicionalnim čuvarima koji kontroliraju protok znanja i čuvaju zidove tvrđava. Kao komunikacijski stručnjaci imamo vrlo malo vremena da shvatimo što se promijenilo, zašto se promijenilo, i što bismo s tim u vezi trebali učiniti. Ne počnete li stvari raditi na drugačiji način i ne učinite li to odmah, slobodno možete početi tražiti drugi posao. U svijetu u kojemu su promjene uobičajene a svakoga se dana izmišljaju novi oblici komunikacije i suradnje, što je potrebno da bi predani moralni komunikacijski stručnjak bio uspješan? Knjiga Davida Meermana Scotta, Nova pravila marketinga i PR-a, pruža pronicljiv prikaz promjena u igri dok utakmica traje i nekih ključnih taktika koje su vam potrebne za uspjeh u ekonomiji znanja.”

—Chris Heuer, suosnivač, Social Media Club