Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Ece Temelkuran - Žene koje pušu u čvorove

    Ece Temelkuran Žene koje pušu u čvorove

    139,00 kn 79,00 kn detaljno
    3
  4. Lidija Dimkovska  - Rezervni život

    Lidija Dimkovska Rezervni život

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    5
  6. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    6
  7. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Kristian Bang Foss - Smrt vozi Audi

    Kristian Bang Foss Smrt vozi Audi

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Renato Baretić - Osmi povjerenik

    Renato Baretić Osmi povjerenik

    59,90 kn 53,90 kn detaljno
    9
  10. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Mirely Holy - Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    Mirely Holy Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    2
  3. Ivo Goldstein - Hrvatska povijest

    Ivo Goldstein Hrvatska povijest

    168,00 kn 120,00 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. priredili Daniel Franklin i John Andrews - Megapromjena

    priredili Daniel Franklin i John Andrews Megapromjena

    99,00 kn 49,00 kn detaljno
    5
  6. Ana Bučević - Safari duha

    Ana Bučević Safari duha

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    6
  7. Simone de Beauvoir - Drugi spol

    Simone de Beauvoir Drugi spol

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    7
  8. Predrag Matvejević - Mediteranski brevijar

    Predrag Matvejević Mediteranski brevijar

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Giulia Enders - Crijeva sa šarmom

    Giulia Enders Crijeva sa šarmom

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    9
  10. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
David Meerman Scott - Nova pravila marketinga i PR

David Meerman Scott Nova pravila marketinga i PR

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-55872-0-0
  • Izdavač: Dva i Dva
  • Godina: 2009.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 276
Cijena: 149,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.”

—Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing

 

“ Nova pravila marketinga i PR-a poučavaju čitatelje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija. Knjiga je neprocjenjiv vodič za svakoga tko želi afirmirati svoje ime, svoje ideje i svoju organizaciju.”

—Mark Levy, koautor Kako uvjeriti ljude koji ne žele biti uvjereni i utemeljitelj tvrtke Levy Innovation: A Marketing Strategy Firm

 

“ Revolucija je možda prečesto korištena riječ u opisivanju posljedica interneta, no upravo je revolucija ono što David Meerman Scott prihvaća i promiče u ovoj knjizi. On razotkriva ispraznost starih medijskih pravila i za sve nas otvara vrata insajderske igre koju je ranije igrala tek nekolicina dobro povezanih stručnjaka. S ovom knjigom pravila online revolucije možemo naučiti kako osvojiti umove i tržišta igrajući po novim pravilima novog medija.”

—Don Dunnington, predsjednik International Association of Online Communicators (IAOC); direktor Business Communicationsa i K-Tron Internationala; te diplomirani instruktor u online komunikacijama sveučilišta Rowan, Glassboro, New Jersey

“Povijest marketinških komunikacija — duga nekih 60 godina— sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.”

—Roy Young, direktor prihoda tvrtke MarketingProfs.com i koautor Prvaci marketinga: Praktične strategije za unaprjeđenje marketinške moći, utjecaja i poslovnih učinaka

“Kao netko tko se iz redova marketinga probio na čelo nekoliko kompanija, došao sam do spoznaje da su pravila prema kojima sam živio kako bih upravljao marketinškom mješavinom zastarjela. Ono što David Meerman Scott pokazuje a što toliko zadivljuje jest da su nova pravila bolja od starih jer presjecaju ravno kroz sav taj komunikacijski metež i mitove o visokobudžetnom oglašavanju. Ova je knjiga obvezno štivo za svakog menadžera u potrazi za ostvarivanjem troškovno učinkovite margine u marketinškim operacijama i izravnim obraćanjem kupcima na način koji njima odgovara.”

—Phil Myers, predsjednik tvrtke Pragmatic Marketing

“Ovo je nužno štivo ako ne želite gubiti vrijeme i resurse na stare metode internetskog marketinga i odnosa s javnošću. David Meerman Scott u ime dobrih starih vremena za vas revidira stara pravila, istodobno zalazeći u nova pravila internetskog marketinga i PR-a. On nas ne prepušta samo teorijama, već nudi praktične i na rezultate usmjerene savjete.”

—Ron Peck, izvršni direktor, Neurological Disease Foundation

“ Nova pravila marketinga i PR-a govore o kršenju pravila i stvaranju novih uloga u tradicionalnim funkcionalnim područjima. Korištenjem inovativnih, netradicionalnih pristupa kako bi dosegnuli mnoštvo auditorija, zajednica i vizionara na internetu, te zadržali njihovu pozornost, PR-ovci ostvaruju nove vrijednosti, utjecaje i ishode. Nalazimo se u sadržajima bogatom, internetom navođenom svijetu, a David Meerman Scott je napisao dragocjeni traktat o tome kako marketinški orijentirani PR stručnjaci mogu utjecati na nove medijske kanale i forume za plasiranje svojih priča na tržište. PR-ovci više nisu ograničeni u tome gdje i kako usmjeravaju svoja znanja, spisateljsko umijeće i sposobnosti upravljanja percepcijama. Internet je umnožio i raščlanio obilje novih putova za izravno obraćanje i aktivaciju ključnih ciljanih interesnih skupina. Dobra knjiga itekako vrijedna čitanja za sve marketinške stručnjake i sve starije PR agente.”

—Donovan Neale-May, izvršni direktor, CMO Council

“ Nova pravila marketinga i PR-a nude sažetak akcijskog plana za uspjeh. Umjesto da se usredotoči na jedno rješenje, Scott pokazuje kako se koristiti mnogostrukim internetskim pomagalima, redom usmjerenima na povećanje prisutnosti i popularnosti vaše kompanije.”

—Roger C. Parker, pisac Uličnog vodiča za marketing na internetu i Dizajna na prodaju

“Ponovno se nalazimo na kritičnoj prijelomnoj točki na evolucijskom putu našeg društva, na kojemu pojedinci otimaju moć i kontrolu institucijama i tradicionalnim čuvarima koji kontroliraju protok znanja i čuvaju zidove tvrđava. Kao komunikacijski stručnjaci imamo vrlo malo vremena da shvatimo što se promijenilo, zašto se promijenilo, i što bismo s tim u vezi trebali učiniti. Ne počnete li stvari raditi na drugačiji način i ne učinite li to odmah, slobodno možete početi tražiti drugi posao. U svijetu u kojemu su promjene uobičajene a svakoga se dana izmišljaju novi oblici komunikacije i suradnje, što je potrebno da bi predani moralni komunikacijski stručnjak bio uspješan? Knjiga Davida Meermana Scotta, Nova pravila marketinga i PR-a, pruža pronicljiv prikaz promjena u igri dok utakmica traje i nekih ključnih taktika koje su vam potrebne za uspjeh u ekonomiji znanja.”

—Chris Heuer, suosnivač, Social Media Club