Top liste

Književnost
  1. Danijel Dragojević - Kasno ljeto

    Danijel Dragojević Kasno ljeto

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Elena Favilli i Francesca Cavallo - Priče za laku noć za mlade buntovnice

    Elena Favilli i Francesca Cavallo Priče za laku noć za mlade buntovnice

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. Pavao Pavličić - POHVALA STAROSTI

    Pavao Pavličić POHVALA STAROSTI

    99,00 kn detaljno
    4
  5. R.J. Palacio - Čudo

    R.J. Palacio Čudo

    99,00 kn 69,30 kn detaljno
    5
  6. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    7
  8. Ante Tomić - Pogledaj što je mačka donijela

    Ante Tomić Pogledaj što je mačka donijela

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    8
  9. Karl Ove Knausgard - Moja borba : Peta knjiga

    Karl Ove Knausgard Moja borba : Peta knjiga

    179,00 kn 161,10 kn detaljno
    9
  10. Maja Lunde - Povijest pčela

    Maja Lunde Povijest pčela

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl - Danski odgoj djece

    Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl Danski odgoj djece

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Noam Chomsky - Globalno nezadovoljstvo

    Noam Chomsky Globalno nezadovoljstvo

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Simone de Beauvoir - Drugi spol

    Simone de Beauvoir Drugi spol

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    3
  4. Višnja Starešina - Hrvati pod KOS-ovim krilom

    Višnja Starešina Hrvati pod KOS-ovim krilom

    200,00 kn detaljno
    4
  5. Dr. Joe Dispenza - Placebo ste vi

    Dr. Joe Dispenza Placebo ste vi

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Sanela Kovačevć Nelly - Muškarac u šaci

    Sanela Kovačevć Nelly Muškarac u šaci

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    6
  7. Sarah Knight - Sredite svoja sr*nja

    Sarah Knight Sredite svoja sr*nja

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    7
  8. Tihomir Dujmović - Tko je ubio Zvonka Bušića?

    Tihomir Dujmović Tko je ubio Zvonka Bušića?

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    8
  9. Miljenko Smoje - Judi i beštije

    Miljenko Smoje Judi i beštije

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Drago Pilsel - U što vjerujemo mi koji u Boga ne vjerujemo

    Drago Pilsel U što vjerujemo mi koji u Boga ne vjerujemo

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič - Odnosi s javnošću

prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič Odnosi s javnošću

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 9789537713027
  • Izdavač: Hrvatska udruga za odnose s javnošću
  • Godina: 2015.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 449
Cijena: 350,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Prvi sveučilišni udžbenik „Odnosi s javnošću“ autorice prof. dr. sc. Ane Tkalac Verčič predstavlja izuzetno važan doprinos odnosima s javnošću kao suvremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj. Nakon stručne recenzije Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta „Odnosi s javnošću“ postala je prva knjiga koja objedinjuje praktično i teorijsko znanje u našoj struci i ima status sveučilišnog udžbenika.

Kroz petnaest poglavlja knjiga obrađuje teme povijesti odnosa s javnošću, teorija komunikacije, kriznih komunikacija, društvenih medija, odnosa s javnošću te marketinga. Također, ono po čemu se ova knjiga posebno ističe su praktični primjeri koje su kroz studije slučaja predstavili vrsni stručnjaci odnosa s javnošću s našeg područja.

James E. Gruning, profesor emeritus s Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Marylandu (SAD) ističe kako je važnost ove knjige upravo u pristupu čitateljima koje se upoznaje s velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svugdje u svijetu. Ističe da teorije obuhvaćaju ulogu odnosa s javnošću u organizacijskom strateškom menadžmentu, odnos različitih funkcija menadžmenta i odnosa s javnošću, teorije javnosti i dionika, komunikacijske teorije poput teorije difuzije, teorije postavljanja dnevnog reda, persuazije, dvosmjerne komunikacije i etike te naglašava: „Autorica dodatno izlaže program akcijskog planiranja, provođenja i evaluacije programa odnosa s javnošću. K tome pojašnjava važnost provođenja istraživanja, identifikacije problema, postavljanja ciljeva i planiranja prije provođenja programa – korak koji većina praktičara u svijetu (pa vjerojatno i Hrvatskoj) uglavnom zanemaruje.“