Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 60,00 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. David Lagercrantz - Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    David Lagercrantz Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Marko Vidojković - E baš vam hvala

    Marko Vidojković E baš vam hvala

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    4
  5. Jo Nesbo - Snjegović

    Jo Nesbo Snjegović

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jean Mercier - Kad župniku prekipi

    Jean Mercier Kad župniku prekipi

    98,00 kn 88,20 kn detaljno
    7
  8. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jane Harper - Suša

    Jane Harper Suša

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Jojo Moyes - Vikend u Parizu

    Jojo Moyes Vikend u Parizu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 87,00 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Terry Eagleton - Kultura M. U.

    Terry Eagleton Kultura M. U.

    119,00 kn 95,00 kn detaljno
    5
  6. Davor Marijan - Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    Davor Marijan Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    189,00 kn 170,10 kn detaljno
    6
  7. Mirjana Krizmanić  - Zašto guramo glavu u pijesak?

    Mirjana Krizmanić Zašto guramo glavu u pijesak?

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 103,00 kn detaljno
    8
  9. Andreja Kostelić-Martić - Napadaj panike ili neka teška bolest?

    Andreja Kostelić-Martić Napadaj panike ili neka teška bolest?

    147,00 kn detaljno
    9
  10. Siniša Škarica - Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    Siniša Škarica Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10

Jasna Relja Učim i veselim se

Didaktički materijali za poticanje kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja učenika u dobi od 6 do 10 godina

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-977-0
  • UDK: 159.94/.95-053.5(035)
  • Izdavač: Naklada LJEVAK
  • Godina: 2016.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 136
  • Format: 21 x 29,7 cm
Cijena: 99,00 kn
Cijena s popustom: 79,00 kn
Vaša ušteda 20,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Priručnik Učim i veselim se donosi didaktičke materijale za individualni rad stručnog suradnika pedagoga s učenikom. Cilj je ovih didaktičkih materijala učenicima u individualnom radu pobuditi znatiželju prema učenju, zadovoljstvo i pristup učenju kao izvoru osobnog rasta i razvoja potičući zadovoljstvo i veselje učenjem.

Priručnik se sastoji od radnih listova koji sadrže pismene i usmene zadatke koji pomažu pedagogu u dijagnosticiranju nekoliko vrsta teškoća u učenika (teškoće čitanja, pisanja, računanja, poteškoće koncentracije i emocionalne teškoće), ali istovremeno pomažu i potiču učenikov kognitivni i socijalni razvoj. Priručnik je sastavni dio „Metodike individualnog rada s učenicima“ koja teoretski razrađuje metode i postupke u individualnom radu s učenicima, dok ovaj priručnik donosi konkretne radne zadatke. Priručnikom se mogu koristiti i učitelji u razrednoj nastavi i roditelji u radu s djetetom kod kuće.

 

U Priručniku autorica nam donosi niz primjera i radnih materijala koji će svakom pedagogu, ali i drugim stručnim suradnicima, pomoći u individualnom radu s učenicima. Priručnik nam daje stručne i praktične smjernice za rad, ali također ostavlja dovoljno prostora svakom pedagogu za širenje, nadopunjavanje i prilagođavanje metoda, oblika rada i didaktičkog materijala konkretnoj pedagoškoj situaciji. Ovakav priručnik značajno doprinosi podizanju kvalitete rada stručnih suradnika pedagoga. Svi oni koji će se koristiti smjernicama i idejama iz ovog priručnika značajno će utjecati na kvalitetniji individualni rad s učenicima.

—     Sonja Geci, dipl. pedagog

 

Priručnik je namijenjen stručnim suradnicima pedagozima u individualnom radu s djecom s nekom vrstom teškoće koja se ogleda u čitanju, grafomotorici tj. pisanju, računanju te poteškoćama koncentracije i emocionalnim poteškoćama. Priručnik oduševljava već na prvi pogled jer su na jednom mjestu prikupljeni svi radni listići i mnogo primjera koji se mogu koristiti u radu. To je jedinstveni priručnik koji na jednom mjestu objedinjuje raznovrsne zadatke koji pomažu učenicima u svladavanju već navedenih teškoća. Priručnik je primjenjiv i za rad učitelja u dopunskoj nastavi, kao i u redovnoj nastavi. Vrijednost ovog priručnika jest ta što pokriva područja četiriju školskih predmeta: Hrvatskog jezika, Matematike, Prirode i društva te Sata razrednog odjela. Kako u pedagoškoj literaturi nedostaju materijali za rad učitelja na Satu razrednog odjela, tim je vrijednost i potreba priručnika još veća. Osim što je namijenjen učiteljima, priručnik mogu koristiti i roditelji u radu s djecom kod kuće što svakako pridonosi kvaliteti uspjeha djeteta. Možemo reći da se uz ovaj priručnik prevenira ili smanjuje školski neuspjeh učenika ukoliko bi se navedeni zadaci kontinuirano koristili tijekom cijele školske godine. Namijenila bih priručnik i logopedima jer im pomaže u govornim i jezičnim vježbama, vježbama pisanja te razvoju grafomotorike.

—     mr. sc. Nataša Možgon Kauzlarić, prof. i dipl.bibl.

 

Učitelji kroz svoje visokoškolsko obrazovanje vrlo malo doznaju o područjima rada stručnih suradnika. Često se ističe njihova važnost u odgojno-obrazovnom procesu i radu škole, no učitelj početnik će vrlo malo znati o dubini i načinima njihova rada. Uz manjak stručne literature u području neposrednog rada pedagoga s učenicima ovaj Priručnik uz razrađenu teoriju donosi i vrlo konkretne korake same organizacije rada s učenicima, kao i izrazito bogat didaktički materijal za rad s učenicima u obliku listića i igara. Listići i varijacije svima poznatih igara mogu osim pedagozima poslužiti i samim učiteljima u radu, bilo na redovnoj ili dopunskoj/dodatnoj nastavi. Ovaj priručnik će svakako postati dijelom obrazovanja budućih pedagoga, no s ciljem boljeg razumijevanja, povezivanja i suradnje s učiteljima potrebno je da ovaj priručnik postane i dijelom obvezne literature za buduće i sadašnje učitelje.

—     dipl. učiteljica Lana Sabolović

 

O AUTORICI

Mr. sc. Jasna Relja pedagoginja je savjetnica zaposlena u OŠ „Đuro Ester“ u Koprivnici. U radu u školi posvećuje veliku brigu promicanju vrijednosti suradnje i razvijanja socijalnih vještina u učenika provodeći projekte poput Medijacije, Malih socijalizacijskih skupina, Za sigurno i poticajno okruženje u školama i sl. Promovirana je u zvanje savjetnice 2007. godine. Devet godina bila je županijska voditeljica za školski preventivni program te je za uspješnu provedbu preventivnih programa dobila priznanje Ministarstva prosvjete i športa 2003. godine. Četiri godine bila je i županijska voditeljica Županijskoga vijeća stručnih suradnika pedagoga. Tada je bila i vanjska suradnica Agencije za odgoj i obrazovanje. U prošlom desetljeću pripada autorima koji su imali najviše objavljenih stručnih članaka u časopisu Napredak. Piše i za časopis Bjelovarski učitelj, Zrno, Dijete – obitelj i škola, Školske novine. Magistrirala je pedagogiju 2011. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu na temu Roditeljsko vrednovanje odgojne i obrazovne uloge škole. Objavila je priručnike za pedagoge i razrednike: Reci što osjećaš, Metodika individualnog rada s učenicima, Učim i surađujem.