Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    2
  3. Renate Dorrestein - Kameno srce

    Renate Dorrestein Kameno srce

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Kent Haruf - Naše duše u noći

    Kent Haruf Naše duše u noći

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Bekim Sejranović - Dnevnik jednog nomada

    Bekim Sejranović Dnevnik jednog nomada

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lari & Mari - Armati

    Lari & Mari Armati

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    9
  10. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Zrinka Paladino - Zagreb antivodič

    Zrinka Paladino Zagreb antivodič

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    2
  3. Vladimir Mrkoci - Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    Vladimir Mrkoci Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    5
  6. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    6
  7. Jadranka Kosor - Dan nakon jučer

    Jadranka Kosor Dan nakon jučer

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. TIHOMIR DUJMOVIĆ - HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    TIHOMIR DUJMOVIĆ HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    8
  9. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    9
  10. MARKO AURELIJE - Meditacije

    MARKO AURELIJE Meditacije

    75,00 kn 67,50 kn detaljno
    10

Jasna Relja Učim i veselim se

Didaktički materijali za poticanje kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja učenika u dobi od 6 do 10 godina

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-977-0
  • UDK: 159.94/.95-053.5(035)
  • Izdavač: Naklada LJEVAK
  • Godina: 2016.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 136
  • Format: 21 x 29,7 cm
Cijena: 99,00 kn
Cijena s popustom: 89,10 kn
Vaša ušteda 9,90 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Priručnik Učim i veselim se donosi didaktičke materijale za individualni rad stručnog suradnika pedagoga s učenikom. Cilj je ovih didaktičkih materijala učenicima u individualnom radu pobuditi znatiželju prema učenju, zadovoljstvo i pristup učenju kao izvoru osobnog rasta i razvoja potičući zadovoljstvo i veselje učenjem.

Priručnik se sastoji od radnih listova koji sadrže pismene i usmene zadatke koji pomažu pedagogu u dijagnosticiranju nekoliko vrsta teškoća u učenika (teškoće čitanja, pisanja, računanja, poteškoće koncentracije i emocionalne teškoće), ali istovremeno pomažu i potiču učenikov kognitivni i socijalni razvoj. Priručnik je sastavni dio „Metodike individualnog rada s učenicima“ koja teoretski razrađuje metode i postupke u individualnom radu s učenicima, dok ovaj priručnik donosi konkretne radne zadatke. Priručnikom se mogu koristiti i učitelji u razrednoj nastavi i roditelji u radu s djetetom kod kuće.

 

U Priručniku autorica nam donosi niz primjera i radnih materijala koji će svakom pedagogu, ali i drugim stručnim suradnicima, pomoći u individualnom radu s učenicima. Priručnik nam daje stručne i praktične smjernice za rad, ali također ostavlja dovoljno prostora svakom pedagogu za širenje, nadopunjavanje i prilagođavanje metoda, oblika rada i didaktičkog materijala konkretnoj pedagoškoj situaciji. Ovakav priručnik značajno doprinosi podizanju kvalitete rada stručnih suradnika pedagoga. Svi oni koji će se koristiti smjernicama i idejama iz ovog priručnika značajno će utjecati na kvalitetniji individualni rad s učenicima.

—     Sonja Geci, dipl. pedagog

 

Priručnik je namijenjen stručnim suradnicima pedagozima u individualnom radu s djecom s nekom vrstom teškoće koja se ogleda u čitanju, grafomotorici tj. pisanju, računanju te poteškoćama koncentracije i emocionalnim poteškoćama. Priručnik oduševljava već na prvi pogled jer su na jednom mjestu prikupljeni svi radni listići i mnogo primjera koji se mogu koristiti u radu. To je jedinstveni priručnik koji na jednom mjestu objedinjuje raznovrsne zadatke koji pomažu učenicima u svladavanju već navedenih teškoća. Priručnik je primjenjiv i za rad učitelja u dopunskoj nastavi, kao i u redovnoj nastavi. Vrijednost ovog priručnika jest ta što pokriva područja četiriju školskih predmeta: Hrvatskog jezika, Matematike, Prirode i društva te Sata razrednog odjela. Kako u pedagoškoj literaturi nedostaju materijali za rad učitelja na Satu razrednog odjela, tim je vrijednost i potreba priručnika još veća. Osim što je namijenjen učiteljima, priručnik mogu koristiti i roditelji u radu s djecom kod kuće što svakako pridonosi kvaliteti uspjeha djeteta. Možemo reći da se uz ovaj priručnik prevenira ili smanjuje školski neuspjeh učenika ukoliko bi se navedeni zadaci kontinuirano koristili tijekom cijele školske godine. Namijenila bih priručnik i logopedima jer im pomaže u govornim i jezičnim vježbama, vježbama pisanja te razvoju grafomotorike.

—     mr. sc. Nataša Možgon Kauzlarić, prof. i dipl.bibl.

 

Učitelji kroz svoje visokoškolsko obrazovanje vrlo malo doznaju o područjima rada stručnih suradnika. Često se ističe njihova važnost u odgojno-obrazovnom procesu i radu škole, no učitelj početnik će vrlo malo znati o dubini i načinima njihova rada. Uz manjak stručne literature u području neposrednog rada pedagoga s učenicima ovaj Priručnik uz razrađenu teoriju donosi i vrlo konkretne korake same organizacije rada s učenicima, kao i izrazito bogat didaktički materijal za rad s učenicima u obliku listića i igara. Listići i varijacije svima poznatih igara mogu osim pedagozima poslužiti i samim učiteljima u radu, bilo na redovnoj ili dopunskoj/dodatnoj nastavi. Ovaj priručnik će svakako postati dijelom obrazovanja budućih pedagoga, no s ciljem boljeg razumijevanja, povezivanja i suradnje s učiteljima potrebno je da ovaj priručnik postane i dijelom obvezne literature za buduće i sadašnje učitelje.

—     dipl. učiteljica Lana Sabolović

 

O AUTORICI

Mr. sc. Jasna Relja pedagoginja je savjetnica zaposlena u OŠ „Đuro Ester“ u Koprivnici. U radu u školi posvećuje veliku brigu promicanju vrijednosti suradnje i razvijanja socijalnih vještina u učenika provodeći projekte poput Medijacije, Malih socijalizacijskih skupina, Za sigurno i poticajno okruženje u školama i sl. Promovirana je u zvanje savjetnice 2007. godine. Devet godina bila je županijska voditeljica za školski preventivni program te je za uspješnu provedbu preventivnih programa dobila priznanje Ministarstva prosvjete i športa 2003. godine. Četiri godine bila je i županijska voditeljica Županijskoga vijeća stručnih suradnika pedagoga. Tada je bila i vanjska suradnica Agencije za odgoj i obrazovanje. U prošlom desetljeću pripada autorima koji su imali najviše objavljenih stručnih članaka u časopisu Napredak. Piše i za časopis Bjelovarski učitelj, Zrno, Dijete – obitelj i škola, Školske novine. Magistrirala je pedagogiju 2011. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu na temu Roditeljsko vrednovanje odgojne i obrazovne uloge škole. Objavila je priručnike za pedagoge i razrednike: Reci što osjećaš, Metodika individualnog rada s učenicima, Učim i surađujem.