Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    2
  3. Renate Dorrestein - Kameno srce

    Renate Dorrestein Kameno srce

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Kent Haruf - Naše duše u noći

    Kent Haruf Naše duše u noći

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Bekim Sejranović - Dnevnik jednog nomada

    Bekim Sejranović Dnevnik jednog nomada

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lari & Mari - Armati

    Lari & Mari Armati

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    9
  10. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Zrinka Paladino - Zagreb antivodič

    Zrinka Paladino Zagreb antivodič

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    2
  3. Vladimir Mrkoci - Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    Vladimir Mrkoci Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    5
  6. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    6
  7. Jadranka Kosor - Dan nakon jučer

    Jadranka Kosor Dan nakon jučer

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. TIHOMIR DUJMOVIĆ - HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    TIHOMIR DUJMOVIĆ HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    8
  9. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    9
  10. MARKO AURELIJE - Meditacije

    MARKO AURELIJE Meditacije

    75,00 kn 67,50 kn detaljno
    10
M. Solomon, G. Bamossy, S. Askegaard, M. K. Hogg - Ponašanje potrošača - 4. izdanje

M. Solomon, G. Bamossy, S. Askegaard, M. K. Hogg Ponašanje potrošača - 4. izdanje

4. izdanje

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-246-149-7
  • Izdavač: MATE
  • Godina: 2015.
  • Uvez: integralni uvez
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 732
  • Format: 21 x 26 cm
Cijena: 514,50 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Udžbenik Ponašanje potrošača djelo je četvorice sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspjeli napraviti vjerojatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen europskom poslovnom okružju.

Posebna vrijednost ovog udžbenika je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Knjiga je i posebno strukturirana; jedinstvena petodijelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup te najnovije podatke potrebne za razumijevanje ponašanja europskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga zorno pokazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.

Izvrsno je strukturiran tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrijepljen nizom vrlo ilustrativnih i aktualnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustriraju primjenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je pregledni i jasan sažetak najvažnijeg te pitanja i testovi za provjeru znanja tako da studentima olakšava učenje, no istodobno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje.

Kratki sadržaj:

I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU
Uvod u ponašanje potrošača
Potrošačko društvo
Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje


II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE
Percepcija
Pojam o sebi
Motivacija, vrijednosti i životni stil
 

III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA
Učenje i pamćenje
Stavovi
Individualno odlučivanje
 

IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE
Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
Dohodak i društvena klasa
 

V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI
Kultura i ponašanje potrošača
Procesi kulturnih promjena
Nova vremena, novi potrošači