Top liste

Književnost
  1. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Marina Stepnova - Lazarove žene

    Marina Stepnova Lazarove žene

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    2
  3. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ivana Bodrožić - Rupa

    Ivana Bodrožić Rupa

    39,90 kn 35,91 kn detaljno
    4
  5. Ankica Tomić - Vice versa

    Ankica Tomić Vice versa

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    5
  6. Slobodan Šnajder - Doba mjedi

    Slobodan Šnajder Doba mjedi

    150,00 kn detaljno
    6
  7. Jojo Moyes - Tu sam pred tobom

    Jojo Moyes Tu sam pred tobom

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    7
  8. Çiler İlhan - Izgon

    Çiler İlhan Izgon

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jojo Moyes -  Nakon tebe

    Jojo Moyes Nakon tebe

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    9
  10. Nina George - Mala pariška knjižara

    Nina George Mala pariška knjižara

    99,00 kn 89,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    1
  2.  Bruce Springsteen - Springsteen

    Bruce Springsteen Springsteen

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    2
  3. Ivana Plechinger - Ono što ostaje, uvijek ljubav je

    Ivana Plechinger Ono što ostaje, uvijek ljubav je

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    3
  4. John C. Parkin - Jebe mi se

    John C. Parkin Jebe mi se

    29,00 kn detaljno
    4
  5. Ana Bučević - Safari duha

    Ana Bučević Safari duha

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    5
  6. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Roman Leljak - Huda jama

    Roman Leljak Huda jama

    140,00 kn detaljno
    7
  8. Stašo Forenbaher, Lara Černicki - Starim cestama preko Velebita

    Stašo Forenbaher, Lara Černicki Starim cestama preko Velebita

    180,00 kn 162,00 kn detaljno
    8
  9. Todd Spehr - Dražen

    Todd Spehr Dražen

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Miroslav Krleža - Marginalije

    Miroslav Krleža Marginalije

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    10
Philip i Milton Kotler - Marketingom do rasta

Philip i Milton Kotler Marketingom do rasta

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-246-225-8
  • Izdavač: MATE
  • Godina: 2015.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 240
  • Format: 16 x 24 cm
Cijena: 315,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Knjiga Marketingom do rasta pokazuje vam kako preživjeti u ovim uzburkanim gospodarskim vodama. Detaljno se navodi devet megatrendova koji nude nove mogućnosti u ovom desetljeću, uključujući globalnu preraspodjelu bogatstva, urbanizaciju, rastući globalni trend „zelenog” gospodarstva, brze promjene društvenih vrijednosti i drugo. Procijenite koliko je vaša poslovna djelatnost spremna za ovakav promjenjiv gospodarski okoliš kroz ovih osam strategija rasta:

  • Povećajte svoj tržišni udio: Budite bolji od konkurencije i povećajte svoj tržišni udio.
  • Razvijte entuzijazam kod svojih kupaca i dioničara: Privucite obožavatelje i razvijte bazu lojalnih partnera u svom opskrbnom lancu.
  • Stvorite moćan brend: Dizajnirajte moćan brend koji djeluje kao živa platforma za strategije i djelovanje vaše organizacije.
  • Stvarajte inovativne, nove proizvode, usluge i iskustva: Razvijajte kulturu inovativnosti i koristite svjež pristup novim ponudama i iskustvima.
  • Međunarodna ekspanzija: Prepoznajte međunarodna makro- i mikrotržišta s visokom stopom rasta i uspješno se na njima pozicionirajte.
  • Preuzimanja, spajanja i strateški savezi: Ostvarujte rast privlačnim prilikama za partnerstvo putem preuzimanja, spajanja, strateških saveza i zajedničkih ulaganja.
  • Izgradite izvanrednu reputaciju kao društveno odgovorna tvrtka: Unaprijedite društveni karakter svoje tvrtke da biste dobili više poštovanja te podrške javnosti i dioničara.
  • Stvarajte partnerstva s vladom i nevladinim organizacijama: Uspješno se natječite za pružanje usluga i proizvoda koji su potrebni vladama diljem svijeta.
  • Ovo su najopasnija vremena od Velike depresije, međutim i dalje je moguće ostvarivati rast. Naučite provoditi ove provjerene strategije i postižite stope rasta na kojima će vam vaši konkurenti zavidjeti.