Top liste

Književnost
  1. Slobodan Šnajder - Doba mjedi

    Slobodan Šnajder Doba mjedi

    150,00 kn detaljno
    1
  2.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Slavenka Drakulić - Mileva Einstein, teorija tuge

    Slavenka Drakulić Mileva Einstein, teorija tuge

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    3
  4. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Marina Stepnova - Lazarove žene

    Marina Stepnova Lazarove žene

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    5
  6. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    6
  7. Evie Wyld - Sve ptice pjevaju

    Evie Wyld Sve ptice pjevaju

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. Amos Oz - Juda

    Amos Oz Juda

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Jojo Moyes -  Nakon tebe

    Jojo Moyes Nakon tebe

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    9
  10. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 59,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Josip Manolić - Špijuni i domovina

    Josip Manolić Špijuni i domovina

    204,75 kn detaljno
    1
  2. Bruno Šimleša - U rukavicama  mi  je ionako prevruće

    Bruno Šimleša U rukavicama mi je ionako prevruće

    99,00 kn 39,00 kn detaljno
    2
  3. Noam Chomsky - Tko vlada svijetom?

    Noam Chomsky Tko vlada svijetom?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    3
  4. James Bowen - Svijet prema Bobu

    James Bowen Svijet prema Bobu

    69,90 kn 62,90 kn detaljno
    4
  5. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    5
  6. Ivana Plechinger - Ono što ostaje, uvijek ljubav je

    Ivana Plechinger Ono što ostaje, uvijek ljubav je

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    6
  7. Roman Leljak - Huda jama

    Roman Leljak Huda jama

    140,00 kn detaljno
    7
  8. Todd Spehr - Dražen

    Todd Spehr Dražen

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Anita Šupe i Ariana Miljević Bugenvilija - Prva hrvatska LCHF kuharica

    Anita Šupe i Ariana Miljević Bugenvilija Prva hrvatska LCHF kuharica

    219,00 kn detaljno
    9
  10. Sanja Toljan - Čudesna moć hormona

    Sanja Toljan Čudesna moć hormona

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    10
Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović - Upravljanje marketingom - 14. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović Upravljanje marketingom - 14. izdanje

UDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUČJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU!

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-246-173-2
  • Izdavač: MATE
  • Godina: 2014.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Prevoditelj: Nikola Drašković
  • Broj stranica: 900
  • Format: 20 x 25,5 cm
Cijena: 609,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Dobar marketing nije slučajnost, nego rezultat pažljivog planiranja i provedbe uz pomoć najmoderniji instrumenata i tehnika. To je istovremeno i umjetnost i znanost jer marketinški stručnjaci pokušavaju pronaći nova kreativna rješenja za često složene izazove koje pred njih predstavljaju duboke promjene u marketinškom okruženju 21.st. U ovoj knjizi opisujemo kako vrhunski marketinški stručnjaci žongliraju između discipline i mašte ne bi li se nosili s novonastalim marketinškim okolnostima.

Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.

Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Hrvatske i regije a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći će provjeriti svoje znanje i povezati konkretan slučaj s iznesenim teoretskim postavkama.

Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnom i specijalističkim studijima. Ona je također vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.

Kratki sadržaj:

1. DIO: Razumijevanje upravljanja marketingom
Definiranje marketinga za 21. stoljeće
Razvijanje marketinških strategija i planova
2. DIO: Dobivanje uvida u marketing
Prikupljanje informacija i predviđanje potražnje
Provođenje marketinškog istraživanja
3. DIO: Povezivanje s potrošačima
Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa
Analiza tržišta krajnje potrošnje potrošača
Analiza tržišta poslovne potrošnje
Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
4. DIO: Izgrađivanje snažnih marki
Izgradnja tržišne vrijednosti marke
Umijeće pozicioniranja marke
Konkurentska dinamika
5. DIO: Oblikovanje tržišne ponude
Određivanje strategije proizvoda
Oblikovanje usluga i upravljanje njima
Razvijanje cjenovnih strategija i programa
6. DIO: Isporuka vrijednosti
Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim kanalima
Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom
7. DIO: Odašiljanje poruke o vrijednosti
Oblikovanje integriranih marketinških komunikacija i upravljanje njima
Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje, unapređenje prodaje, događaji i iskustva te odnosi s javnošću
Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni i interaktivni marketing, marketing usmenom predajom i osobna prodaja
8. DIO: Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta
Uvođenje novih tržišnih ponuda
Prodiranje na globalna tržišta
Dugoročno upravljanje holističkom marketinškom organizacijom

P. Kotler vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Northwestern Sveučilištu. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonomije.

K. L. Keller je prepoznat kao jedan od međunarodnih vođa u proučavanju strateškog brand menadžmenta i integriranih marketinških komunikacija Keller je E. B. Osborn profesor marketinga na Amos Tuck School of Business Administration na Sveučilištu Dearthmouth.

M. Martinović je profesorica na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gdje od 2004. godine predaje predmete iz područja marketinga na stručnom i MBA studiju, a od 2007. godine je i pročelnica Katedre za marketing i komunikacije, te prodekanica Diplomske škole na ZŠEM-u. Kao nositelj kolegija Going to Market također je predavala na MBA studiju Barcelona Management Instituta (BMI), te predaje na MBA studiju Sarajevo Graduate Business School u suradnji sa University of Delaware i Texas A&M University-Commerce na kolegiju Marketing Management. Radila je na redakturi i prijevodima, te je bila urednica niza knjiga iz područja marketinga, kao primjerice udžbenika za MBA studij „Upravljanje strateškim marketingom". Recenzent je znanstvenih časopisa, između ostaloga i časopisa Marketing Education Review (American Marketing Association). Bila je i gost suurednik posebnog izdanja znanstvenog časopisa International Journal of Business and Emerging Markets (IJBEM), Inderscience Journals (2012.). Jedan je od autora Leksikona marketinga u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (2011.). Redovito sudjeluje i prezentira radove na međunarodnim konferencijama, te izlaže na stručnim skupovima.