Top liste

Književnost
  1. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    1
  2. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    2
  3. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Renate Dorrestein - Kameno srce

    Renate Dorrestein Kameno srce

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    4
  5. Ivica Đikić - Beara

    Ivica Đikić Beara

    129 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Slavenka Drakulić - Mileva Einstein, teorija tuge

    Slavenka Drakulić Mileva Einstein, teorija tuge

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Denis Delogu - U šumi

    Denis Delogu U šumi

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Slobodan Šnajder - Doba mjedi

    Slobodan Šnajder Doba mjedi

    150,00 kn detaljno
    8
  9. Lari & Mari - Armati

    Lari & Mari Armati

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Marente de Moor - Nizozemska djeva

    Marente de Moor Nizozemska djeva

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Vladimir Mrkoci - Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    Vladimir Mrkoci Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. TIHOMIR DUJMOVIĆ - HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    TIHOMIR DUJMOVIĆ HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    4
  5. Mirely Holy - Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    Mirely Holy Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Noam Chomsky - Tko vlada svijetom?

    Noam Chomsky Tko vlada svijetom?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    7
  8. Ivana Mijić Vulinović, Karmen Kmetović Prkačin - Vodič kroz razvod braka

    Ivana Mijić Vulinović, Karmen Kmetović Prkačin Vodič kroz razvod braka

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    8
  9. Alfred Morgan - Vrana - oko istine

    Alfred Morgan Vrana - oko istine

    55,00 kn 49,50 kn detaljno
    9
  10. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    10
Nataša Renko - Marketing malih i srednjih poduzeća

Nataša Renko Marketing malih i srednjih poduzeća

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-220-7
  • UDK: 658.8
  • Biblioteka: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2010.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 354
  • Format: 21,5 x 27 cm
Cijena: 299,00 kn
Cijena s popustom: 29,00 kn
Vaša ušteda 270,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)
Duh individualnog poduzetništva jedan je od najznačajnijih trendova u razvoju svjetske ekonomije. Brojni poduzetnici realiziraju svoje snove stvarajući i upravljajući vlastitim poslovanjem.

Nova knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih. Velik dio knjige donosi čimbenike, odnosno moderne poslovne metode koje će omogućiti malim i srednjim poduzećima da budu konkurentna i učinkovita na tržištu. Ti novi načini poslovanja uveli su mnogobrojne nove proizvode i usluge, stvorili nove tehnologije, kreirali nova radna mjesta, otvorili mnoga inozemna tržišta i omogućili svojim osnivačima i vlasnicima priliku da rade ono u čemu su najbolji i što im donosi najviše zadovoljstva.

Prije manje od trideset godina velike kompanije imale su, zbog svoje snažne hijerarhijske strukture, uređene organizacije, razvijenih upravljačkih odnosa i vještina, najveće konkurentske prednosti na tržištu. Danas, mala i srednja poduzeća sa stalnim mogućnostima za promjene, lakšim ulaskom i izlaskom s tržišta, brže i lakše iskorištavaju tržišne prilike te predstavljaju značajnu podršku svakom gospodarstvu. Čak 99,4 % svih poduzetnika u Hrvatskoj, odnosno oko 83.000, male su i srednje velike tvrtke, koje čine tzv. malo gospodarstvo.

U knjizi su prikazani slučajevi iz hrvatske poslovne prakse.