Top liste

Književnost
  1. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    1
  2. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    2
  3. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Kristian Bang Foss - Smrt vozi Audi

    Kristian Bang Foss Smrt vozi Audi

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    6
  7. Viktor Horváth - Tursko zrcalo

    Viktor Horváth Tursko zrcalo

    149,00 kn 99,00 kn detaljno
    7
  8. Paula Hawkins - Djevojka u vlaku

    Paula Hawkins Djevojka u vlaku

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Antun Vujić - Dostava rasutog tereta

    Antun Vujić Dostava rasutog tereta

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Kristina Ohlsson - Pepeljuge

    Kristina Ohlsson Pepeljuge

    139,00 kn 59,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    2
  3. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    3
  4. Milan Pelc - Povijest umjetnosti u Hrvatskoj

    Milan Pelc Povijest umjetnosti u Hrvatskoj

    418,95 kn 169,00 kn detaljno
    4
  5. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Noam Chomsky - Tko vlada svijetom?

    Noam Chomsky Tko vlada svijetom?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Nada Bezić - Glazbene šetnje zagrebom

    Nada Bezić Glazbene šetnje zagrebom

    189,00 kn detaljno
    7
  8. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Sanja Toljan - Čudesna moć hormona

    Sanja Toljan Čudesna moć hormona

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
Hajrudin Hromadžić - Medijska konstrukcija društvene zbilje

Hajrudin Hromadžić Medijska konstrukcija društvene zbilje

Socijalno - ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 9789531744508
  • Izdavač: AGM
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 166
  • Format: 16,5x24 cm
Cijena: 130,00 kn
Cijena s popustom: 117,00 kn
Vaša ušteda 13,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Tema ove knjige nesumnjivo je vrlo značajna kako za područje medijskih studija u užem smislu, tako i za šira suvremena istraživanja socioloških fenomena kojih su mediji neizostavan dio. Osnovno nastojanje dr. sc. Hajrudina Hromadžića u ovoj studiji sugerirano je i samim naslovom knjige – preispitati utemeljenost teza o medijskoj konstrukciji društvene realnosti. Stručno-znanstvena literatura iz domena medijskih studija ili sociologije medija, posvećena temama medijskih reprezentacija društvenog svijeta, spomenuti fenomen pretežito analizira obradom primjera rasnih, etničkih, vjerskih, spolno-rodnih ili socijalno-klasnih problema. Istraživačko-teorijski naglasak u studiji dr. sc. Hajrudina Hromadžića postavljen je pak na društveno recentnije manifestacije fenomena medijske spektakularizacije društvenog svijeta. U knjizi su analizirani različiti vidovi predstavljenog problemskog motiva koji se manifestiraju kroz niz pojedinačnih medijsko-žanrovskih karakteristika, odnosno produkcijskih praksi u domeni medija tiska, televizije, Interneta, mobilne telefonije… ne samo na primjeru Hrvatske, već i u kontekstu regije (Slovenija, BiH), ali i šire (Velika Britanija). Izvedena je, dakle, svojevrsna “studija slučaja” (case study), to jest analiza palete konkretnih primjera (televizijske sapunice i novele, hot-line časopisni oglasi, celebrity trendovi na primjeru novinske fotografije, internetski virtualni svijet Second Life, tzv. happy slapping nasilje, itd.) kroz koje je moguće, ali i potrebno, promišljati kompleksan fenomen medijske konstrukcije socijalne zbilje. Ovim analizama prethode poglavlja namijenjena trasiranju teorijskih koncepata aplikativnih za ovako definiran tip studije.