Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    2
  3. Renate Dorrestein - Kameno srce

    Renate Dorrestein Kameno srce

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Kent Haruf - Naše duše u noći

    Kent Haruf Naše duše u noći

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Bekim Sejranović - Dnevnik jednog nomada

    Bekim Sejranović Dnevnik jednog nomada

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lari & Mari - Armati

    Lari & Mari Armati

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    9
  10. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Zrinka Paladino - Zagreb antivodič

    Zrinka Paladino Zagreb antivodič

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    2
  3. Vladimir Mrkoci - Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    Vladimir Mrkoci Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    5
  6. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    6
  7. Jadranka Kosor - Dan nakon jučer

    Jadranka Kosor Dan nakon jučer

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. TIHOMIR DUJMOVIĆ - HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    TIHOMIR DUJMOVIĆ HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    8
  9. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    9
  10. MARKO AURELIJE - Meditacije

    MARKO AURELIJE Meditacije

    75,00 kn 67,50 kn detaljno
    10

Nataša Renko Strategije marketinga, 2009

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-079-1
  • UDK: 658.8
  • Biblioteka: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2009.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 451
  • Format: 21,00 x 26,60 cm
Cijena: 299,00 kn
Cijena s popustom: 29,00 kn
Vaša ušteda 270,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)
Svi ljudi mogu vidjeti taktike kojima pobjeđujemo,
Ali nitko ne može vidjeti strategiju iz koje je pobjeda nastala.
    Sun Tzu, Umijeće ratovanja, 2500 godina prije Krista

 

Knjiga Strategije marketinga na suvremen i praktičan način prezentira pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga za 21. stoljeće.

Prvi cilj knjige je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je pomoći pri odluci za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.

Osnovna svrha ove knjige je opisati sve aktivnosti i procese koji su neophodni za razvoj strateškog marketinškog plana, kao što su unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najbolje odnosno one strategije marketinga koja je poduzeću najprikladnija iza čega slijedi uvođenje, vrednovanje i kontrola svih marketinških aktivnosti i strategija koje je poduzeće primijenilo. Ova knjiga osnova je za razvoj strategija marketinga jer pruža strukturu i alate koji ove procese čine efikasnima.

Treba naglasiti da se uspješni strateški marketinški planovi i odgovarajuće strategije marketinga razvijaju u skladu s postavljenim ciljevima i misijom poduzeća.

Da bi se objektivno ilustrirale teorijske postavke, u knjizi su prikazani slučajevi iz poslovne prakse, uglavnom iz hrvatske, a manjim dijelom iz inozemne poslovne prakse izbjegavajući pritom apstraktna teorijska tumačenja, nastojeći uravnotežiti suvremena teorijska znanja i stvarna praktična znanja iz poslovne prakse. Mnogi od direktora i vlasnika najvećih hrvatskih poduzeća kroz osobne intervjue dodatno su obogatili ovu knjigu svojim mišljenjima i stavovima u pogledu strateškog razvoja njihovih poduzeća i industrija odnosno tržišta na kojima djeluju.