Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ivana Bodrožić - Rupa

    Ivana Bodrožić Rupa

    39,90 kn 35,91 kn detaljno
    5
  6.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Jo Nesbo - Žeđ

    Jo Nesbo Žeđ

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Jerome K. Jerome  - Tri čovjeka u čamcu

    Jerome K. Jerome Tri čovjeka u čamcu

    99,00 kn detaljno
    9
  10. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Peter Wohlleben - Tajni život drveća

    Peter Wohlleben Tajni život drveća

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ajahn Brahm - Krava koja je plakala - drugo izdanje

    Ajahn Brahm Krava koja je plakala - drugo izdanje

    129,00 kn 103,20 kn detaljno
    5
  6. Tibor Otto Benković - Zagramer - agramerski riječnik

    Tibor Otto Benković Zagramer - agramerski riječnik

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    6
  7. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    7
  8. Josip Manolić - Špijuni i domovina

    Josip Manolić Špijuni i domovina

    204,75 kn detaljno
    8
  9. Dr. Joe Dispenza - Placebo ste vi

    Dr. Joe Dispenza Placebo ste vi

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Davorka Budimir - Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    Davorka Budimir Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    120,00 kn detaljno
    10

Nataša Renko Strategije marketinga, 2009

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-079-1
  • UDK: 658.8
  • Biblioteka: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2009.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 451
  • Format: 21,00 x 26,60 cm
Cijena: 299,00 kn
Cijena s popustom: 49,00 kn
Vaša ušteda 250,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)
Svi ljudi mogu vidjeti taktike kojima pobjeđujemo,
Ali nitko ne može vidjeti strategiju iz koje je pobjeda nastala.
    Sun Tzu, Umijeće ratovanja, 2500 godina prije Krista

 

Knjiga Strategije marketinga na suvremen i praktičan način prezentira pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga za 21. stoljeće.

Prvi cilj knjige je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je pomoći pri odluci za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.

Osnovna svrha ove knjige je opisati sve aktivnosti i procese koji su neophodni za razvoj strateškog marketinškog plana, kao što su unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najbolje odnosno one strategije marketinga koja je poduzeću najprikladnija iza čega slijedi uvođenje, vrednovanje i kontrola svih marketinških aktivnosti i strategija koje je poduzeće primijenilo. Ova knjiga osnova je za razvoj strategija marketinga jer pruža strukturu i alate koji ove procese čine efikasnima.

Treba naglasiti da se uspješni strateški marketinški planovi i odgovarajuće strategije marketinga razvijaju u skladu s postavljenim ciljevima i misijom poduzeća.

Da bi se objektivno ilustrirale teorijske postavke, u knjizi su prikazani slučajevi iz poslovne prakse, uglavnom iz hrvatske, a manjim dijelom iz inozemne poslovne prakse izbjegavajući pritom apstraktna teorijska tumačenja, nastojeći uravnotežiti suvremena teorijska znanja i stvarna praktična znanja iz poslovne prakse. Mnogi od direktora i vlasnika najvećih hrvatskih poduzeća kroz osobne intervjue dodatno su obogatili ovu knjigu svojim mišljenjima i stavovima u pogledu strateškog razvoja njihovih poduzeća i industrija odnosno tržišta na kojima djeluju.