Top liste

Književnost
  1. Elena Ferrante - Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    Elena Ferrante Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Maja Lunde - Povijest pčela

    Maja Lunde Povijest pčela

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Pavao Pavličić - POHVALA STAROSTI

    Pavao Pavličić POHVALA STAROSTI

    99,00 kn detaljno
    4
  5. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Julia P. Gelardi - Rođene za krunu

    Julia P. Gelardi Rođene za krunu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Raphaelle Giordano - Tvoj drugi život počinje kad shvatiš da imaš samo jedan

    Raphaelle Giordano Tvoj drugi život počinje kad shvatiš da imaš samo jedan

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Elif Shafak - Tri Evine kćeri

    Elif Shafak Tri Evine kćeri

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    8
  9. A. J. Finn - Žena na prozoru

    A. J. Finn Žena na prozoru

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 64,50 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Dušan Vesić - MAGI: Kao da je bila nekad

    Dušan Vesić MAGI: Kao da je bila nekad

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Rajko Grlić - Neispričane priče

    Rajko Grlić Neispričane priče

    179,00 kn 161,10 kn detaljno
    2
  3. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    3
  4. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    4
  5. Davor Rostuhar - Polarni san

    Davor Rostuhar Polarni san

    139,00 kn detaljno
    5
  6. Igor Rudan - Točna boja neba

    Igor Rudan Točna boja neba

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Višnja Starešina - Hrvati pod KOS-ovim krilom

    Višnja Starešina Hrvati pod KOS-ovim krilom

    200,00 kn detaljno
    7
  8. Noam Chomsky - Globalno nezadovoljstvo

    Noam Chomsky Globalno nezadovoljstvo

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Ivana Dragičević - Nejednaki

    Ivana Dragičević Nejednaki

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Kornelija Benyovsky Šoštarić  - Zeleni kvadrat

    Kornelija Benyovsky Šoštarić Zeleni kvadrat

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    10

Nataša Renko Strategije marketinga, 2009

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-079-1
  • UDK: 658.8
  • Biblioteka: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2009.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 451
  • Format: 21,00 x 26,60 cm
Cijena: 299,00 kn
Cijena s popustom: 29,00 kn
Vaša ušteda 270,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)
Svi ljudi mogu vidjeti taktike kojima pobjeđujemo,
Ali nitko ne može vidjeti strategiju iz koje je pobjeda nastala.
    Sun Tzu, Umijeće ratovanja, 2500 godina prije Krista

 

Knjiga Strategije marketinga na suvremen i praktičan način prezentira pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga za 21. stoljeće.

Prvi cilj knjige je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je pomoći pri odluci za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.

Osnovna svrha ove knjige je opisati sve aktivnosti i procese koji su neophodni za razvoj strateškog marketinškog plana, kao što su unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najbolje odnosno one strategije marketinga koja je poduzeću najprikladnija iza čega slijedi uvođenje, vrednovanje i kontrola svih marketinških aktivnosti i strategija koje je poduzeće primijenilo. Ova knjiga osnova je za razvoj strategija marketinga jer pruža strukturu i alate koji ove procese čine efikasnima.

Treba naglasiti da se uspješni strateški marketinški planovi i odgovarajuće strategije marketinga razvijaju u skladu s postavljenim ciljevima i misijom poduzeća.

Da bi se objektivno ilustrirale teorijske postavke, u knjizi su prikazani slučajevi iz poslovne prakse, uglavnom iz hrvatske, a manjim dijelom iz inozemne poslovne prakse izbjegavajući pritom apstraktna teorijska tumačenja, nastojeći uravnotežiti suvremena teorijska znanja i stvarna praktična znanja iz poslovne prakse. Mnogi od direktora i vlasnika najvećih hrvatskih poduzeća kroz osobne intervjue dodatno su obogatili ovu knjigu svojim mišljenjima i stavovima u pogledu strateškog razvoja njihovih poduzeća i industrija odnosno tržišta na kojima djeluju.