Top liste

Književnost
  1. Danijel Dragojević - Kasno ljeto

    Danijel Dragojević Kasno ljeto

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Elena Favilli i Francesca Cavallo - Priče za laku noć za mlade buntovnice

    Elena Favilli i Francesca Cavallo Priče za laku noć za mlade buntovnice

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. Pavao Pavličić - POHVALA STAROSTI

    Pavao Pavličić POHVALA STAROSTI

    99,00 kn detaljno
    4
  5. R.J. Palacio - Čudo

    R.J. Palacio Čudo

    99,00 kn 69,30 kn detaljno
    5
  6. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    7
  8. Ante Tomić - Pogledaj što je mačka donijela

    Ante Tomić Pogledaj što je mačka donijela

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    8
  9. Karl Ove Knausgard - Moja borba : Peta knjiga

    Karl Ove Knausgard Moja borba : Peta knjiga

    179,00 kn 161,10 kn detaljno
    9
  10. Maja Lunde - Povijest pčela

    Maja Lunde Povijest pčela

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl - Danski odgoj djece

    Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl Danski odgoj djece

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Noam Chomsky - Globalno nezadovoljstvo

    Noam Chomsky Globalno nezadovoljstvo

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Simone de Beauvoir - Drugi spol

    Simone de Beauvoir Drugi spol

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    3
  4. Višnja Starešina - Hrvati pod KOS-ovim krilom

    Višnja Starešina Hrvati pod KOS-ovim krilom

    200,00 kn detaljno
    4
  5. Dr. Joe Dispenza - Placebo ste vi

    Dr. Joe Dispenza Placebo ste vi

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Sanela Kovačevć Nelly - Muškarac u šaci

    Sanela Kovačevć Nelly Muškarac u šaci

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    6
  7. Sarah Knight - Sredite svoja sr*nja

    Sarah Knight Sredite svoja sr*nja

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    7
  8. Tihomir Dujmović - Tko je ubio Zvonka Bušića?

    Tihomir Dujmović Tko je ubio Zvonka Bušića?

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    8
  9. Miljenko Smoje - Judi i beštije

    Miljenko Smoje Judi i beštije

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Drago Pilsel - U što vjerujemo mi koji u Boga ne vjerujemo

    Drago Pilsel U što vjerujemo mi koji u Boga ne vjerujemo

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10

Mihail Šiškin Pismovnik

Nagrada Velika knjiga

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-744-8
  • UDK: 821.161.1 -31=163.42
  • Biblioteka: Cicero
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2014.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Prevoditelj: Igor Buljan
  • Broj stranica: 336
  • Format: 13,5 x 20,5 cm
Cijena: 159,00 kn
Cijena s popustom: 70,00 kn
Vaša ušteda 89,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

»U svojem epistolarnom romanu Pismovnik Šiškin se pokazuje dostojnim nasljednikom Tolstoja, Pasternaka i Nabokova. Izvanredan roman.«

 

The Wall Street Journal

 

Jedini pisac koji je svojim romanima osvojio sve tri glavne ruske književne nagrade (uključujući »ruskog Bookera«) Mihail Šiškin je jedna od najuglednijih suvremenih književnih ličnosti u Rusiji. »Guardian« je Šiškinov stil nazvao »raskošnim i inovativnim«, proglasivši Šiškina najvećim živućim ruskim romanopiscem.

 

U ovom lirskom romanu s elementima magičnog realizma dvoje mladih ljubavnika, Vladimir i Aleksandra, žive razdvojeni, a svoju ljubav održavaju na životu razmjenjujući strastvena pisma. No kako se njihova korespondencija nastavlja, postaje jasno da par nije razdvojen samo prostorno, nego i kronološki (Vladimir sudjeluje u Boksačkom ustanku u Kini 1900. godine a Aleksandra je medicinska sestra u Rusiji sredinom 20. stoljeća) te da se njihova priča zasniva i živi kroz čeznutljivu razmjenu pisama koja prkosi ne samo zakonima prostora nego i vremena. Svojim književnim testamentom u slavu snage ljubavi koja nadilazi sve granice, najslavniji suvremeni ruski pisac stvorio je remek-djelo moderne književnosti, očaravajuću mješavinu stvarnosti i mašte, povijesti i bajke.

 

Pismovnik (za koji je 2011. osvojio prestižnu književnu nagradu Velika knjiga) pokazuje zašto Šiškina – kojega kao izvanrednog stilista uspoređuju s Nabokovim – smatraju vodećim piscem svoje generacije, živućim klasikom, te zašto je miljenik i kritike i publike te jedan od najprevođenijih ruskih pisaca.

 

 

»Mihail Šiškin je ruski Ian McEwan. Višestruko nagrađivani autor koji uživa nevjerojatan

ugled među književnim kritičarima i čiji su romani doživjeli zapanjujući komercijalni

uspjeh. Njegov posljednji roman Pismovnik najbolji je dokaz da velika i slavna ruska

književnost nije umrla s Dostojevskim.«

Times Literary Supplement

 

»Šiškin piše sa zadivljujućom jasnoćom i ekonomičnošću izraza.«

The Toronto Star

 

»Šiškin je najveći živući ruski romanopisac. Teme su mu univerzalne: ljubav i smrt,

bol i sreća, rat i mir.«

The Guardian

 

Mihail Šiškin rođen je u Moskvi 1961. godine. Završivši studij engleskog i njemačkog jezika, 1995.  preselio se u Švicarsku gdje je našao posao kao prevoditelj. U književnosti se pojavio početkom 90-ih godina i odmah je zamijećen kao izvanredan književni talent. Već za prvu priču, »Sat kaligrafije«, nagrađen je kao najbolji  debitant. Godine 1999. osvojio je »ruskog Bookera« za roman Zauzimanje Izmaila, dok je za knjige Ruska Švicarska i Montreux – Missolunghi – Astapovo: Stazama Byrona i Tolstoja dobio ugledne švicarske i francuske nagrade za publicistiku. No širu prepoznatljivost Šiškin je stekao tek osvajanjem prestižne nagrade Nacionalni bestseler za roman Vilina kosa (2005.) – sofisticiranu prozu o jeziku, odnosno o pripovijedanju – te osvajanjem nagrade Velika knjiga koju je 2011. dobio za roman Pismovnik.

Šiškin slovi kao »neomodernist« koji se bavi dubinskim proučavanjem jezika zadržavajući pritom lucidan i jasan jezični izričaj. Izborom tema pokazuje da ne pristaje na diktat pomodnog tematiziranja vremena i prostora u kojem živi, te je umjesto toga zaokupljen bezvremenim pitanjima ljubavi, smisla života i smrti.