Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 60,00 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. David Lagercrantz - Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    David Lagercrantz Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Marko Vidojković - E baš vam hvala

    Marko Vidojković E baš vam hvala

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    4
  5. Jo Nesbo - Snjegović

    Jo Nesbo Snjegović

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jean Mercier - Kad župniku prekipi

    Jean Mercier Kad župniku prekipi

    98,00 kn 88,20 kn detaljno
    7
  8. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jane Harper - Suša

    Jane Harper Suša

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Jojo Moyes - Vikend u Parizu

    Jojo Moyes Vikend u Parizu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 87,00 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Terry Eagleton - Kultura M. U.

    Terry Eagleton Kultura M. U.

    119,00 kn 95,00 kn detaljno
    5
  6. Davor Marijan - Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    Davor Marijan Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    189,00 kn 170,10 kn detaljno
    6
  7. Mirjana Krizmanić  - Zašto guramo glavu u pijesak?

    Mirjana Krizmanić Zašto guramo glavu u pijesak?

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 103,00 kn detaljno
    8
  9. Andreja Kostelić-Martić - Napadaj panike ili neka teška bolest?

    Andreja Kostelić-Martić Napadaj panike ili neka teška bolest?

    147,00 kn detaljno
    9
  10. Siniša Škarica - Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    Siniša Škarica Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10

Mihail Šiškin Pismovnik

Nagrada Velika knjiga

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-744-8
  • UDK: 821.161.1 -31=163.42
  • Biblioteka: Cicero
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2014.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Prevoditelj: Igor Buljan
  • Broj stranica: 336
  • Format: 13,5 x 20,5 cm
Cijena: 159,00 kn
Cijena s popustom: 70,00 kn
Vaša ušteda 89,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

»U svojem epistolarnom romanu Pismovnik Šiškin se pokazuje dostojnim nasljednikom Tolstoja, Pasternaka i Nabokova. Izvanredan roman.«

 

The Wall Street Journal

 

Jedini pisac koji je svojim romanima osvojio sve tri glavne ruske književne nagrade (uključujući »ruskog Bookera«) Mihail Šiškin je jedna od najuglednijih suvremenih književnih ličnosti u Rusiji. »Guardian« je Šiškinov stil nazvao »raskošnim i inovativnim«, proglasivši Šiškina najvećim živućim ruskim romanopiscem.

 

U ovom lirskom romanu s elementima magičnog realizma dvoje mladih ljubavnika, Vladimir i Aleksandra, žive razdvojeni, a svoju ljubav održavaju na životu razmjenjujući strastvena pisma. No kako se njihova korespondencija nastavlja, postaje jasno da par nije razdvojen samo prostorno, nego i kronološki (Vladimir sudjeluje u Boksačkom ustanku u Kini 1900. godine a Aleksandra je medicinska sestra u Rusiji sredinom 20. stoljeća) te da se njihova priča zasniva i živi kroz čeznutljivu razmjenu pisama koja prkosi ne samo zakonima prostora nego i vremena. Svojim književnim testamentom u slavu snage ljubavi koja nadilazi sve granice, najslavniji suvremeni ruski pisac stvorio je remek-djelo moderne književnosti, očaravajuću mješavinu stvarnosti i mašte, povijesti i bajke.

 

Pismovnik (za koji je 2011. osvojio prestižnu književnu nagradu Velika knjiga) pokazuje zašto Šiškina – kojega kao izvanrednog stilista uspoređuju s Nabokovim – smatraju vodećim piscem svoje generacije, živućim klasikom, te zašto je miljenik i kritike i publike te jedan od najprevođenijih ruskih pisaca.

 

 

»Mihail Šiškin je ruski Ian McEwan. Višestruko nagrađivani autor koji uživa nevjerojatan

ugled među književnim kritičarima i čiji su romani doživjeli zapanjujući komercijalni

uspjeh. Njegov posljednji roman Pismovnik najbolji je dokaz da velika i slavna ruska

književnost nije umrla s Dostojevskim.«

Times Literary Supplement

 

»Šiškin piše sa zadivljujućom jasnoćom i ekonomičnošću izraza.«

The Toronto Star

 

»Šiškin je najveći živući ruski romanopisac. Teme su mu univerzalne: ljubav i smrt,

bol i sreća, rat i mir.«

The Guardian

 

Mihail Šiškin rođen je u Moskvi 1961. godine. Završivši studij engleskog i njemačkog jezika, 1995.  preselio se u Švicarsku gdje je našao posao kao prevoditelj. U književnosti se pojavio početkom 90-ih godina i odmah je zamijećen kao izvanredan književni talent. Već za prvu priču, »Sat kaligrafije«, nagrađen je kao najbolji  debitant. Godine 1999. osvojio je »ruskog Bookera« za roman Zauzimanje Izmaila, dok je za knjige Ruska Švicarska i Montreux – Missolunghi – Astapovo: Stazama Byrona i Tolstoja dobio ugledne švicarske i francuske nagrade za publicistiku. No širu prepoznatljivost Šiškin je stekao tek osvajanjem prestižne nagrade Nacionalni bestseler za roman Vilina kosa (2005.) – sofisticiranu prozu o jeziku, odnosno o pripovijedanju – te osvajanjem nagrade Velika knjiga koju je 2011. dobio za roman Pismovnik.

Šiškin slovi kao »neomodernist« koji se bavi dubinskim proučavanjem jezika zadržavajući pritom lucidan i jasan jezični izričaj. Izborom tema pokazuje da ne pristaje na diktat pomodnog tematiziranja vremena i prostora u kojem živi, te je umjesto toga zaokupljen bezvremenim pitanjima ljubavi, smisla života i smrti.