Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ivana Bodrožić - Rupa

    Ivana Bodrožić Rupa

    39,90 kn 35,91 kn detaljno
    5
  6.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Jo Nesbo - Žeđ

    Jo Nesbo Žeđ

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Jerome K. Jerome  - Tri čovjeka u čamcu

    Jerome K. Jerome Tri čovjeka u čamcu

    99,00 kn detaljno
    9
  10. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Peter Wohlleben - Tajni život drveća

    Peter Wohlleben Tajni život drveća

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Ajahn Brahm - Krava koja je plakala - drugo izdanje

    Ajahn Brahm Krava koja je plakala - drugo izdanje

    129,00 kn 103,20 kn detaljno
    5
  6. Tibor Otto Benković - Zagramer - agramerski riječnik

    Tibor Otto Benković Zagramer - agramerski riječnik

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    6
  7. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    7
  8. Josip Manolić - Špijuni i domovina

    Josip Manolić Špijuni i domovina

    204,75 kn detaljno
    8
  9. Dr. Joe Dispenza - Placebo ste vi

    Dr. Joe Dispenza Placebo ste vi

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Davorka Budimir - Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    Davorka Budimir Politička elita u Hrvatskoj 1990.-2000.

    120,00 kn detaljno
    10
Davor Perkov; Radojka Kraljević - Menadžment tržišnih komunikacija

Davor Perkov; Radojka Kraljević Menadžment tržišnih komunikacija

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-7782-25-2
  • Izdavač: Plejada
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 320
  • Format: 16 x 24 cm
Cijena: 220,00 kn
Cijena s popustom: 220,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Knjiga dvoje profesora Visoke poslovne škole Libertas, Radojke Kraljević i Davora Perkova namijenjena je studentima ekonomije i svima onima koji se stručno bave tržišnim komuniciranjem. Knjiga stavlja naglasak na važnost poznavanja elemenata uspješne komunikacije i njihove primjene u poslovnome svijetu, u vremenu u kojem se razvitkom tehnologije pojavljuju novi komunikacijski modeli, s usmjerenjem na marketinšku, odnosno tržišnu komunikaciju koju karakterizira stalna ekspanzija i razvoj.

Knjiga kroz devet poglavlja (Komunikacija - Integrirana tržišna komunikacija - Oglašavanje i oglašivački proces - Upravljanje oglašavanjem i e-marketing - Kreativnost u oglašavanju - Stavovi i persuazivna komunikacija - Upravljanje odnosima s javnošću - Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju - Studije poslovnog slučaja) istražuje različite modele komunikacije s potrošačima, uzimajući u obzir i psihološke mehanizme koji su sastavni dio svakog komunikacijskog procesa.

Na kraju knjige obrađeno je sedam studija poslovnog slučaja (npr. Lego, Pan, Burberry, Marlboro) koje pokazuju kako su konkretne tvrtke mijenjale način komunikacije s tržištem.

 

Iz sadržaja:

Zahvale/ Predgovor/ 1. KOMUNIKACIJA/ 1.1. Određenje pojma komunikacije/ 1.2. Činitelji i kodni sustavi komunikacijskog procesa/ 1.3. Poteškoće u komunikaciji/ 1.4. Razumijevanje komunikacije/ 1.5. Mitovi o komunikaciji/…/ 2. INTEGRIRANA TRŽIŠNA KOMUNIKACIJA/ 2.1. Određenje i razvoj integrirane tržišne komunikacije/ 2.2. Holistički marketing za novu ekonomiju/ 2.3. Elementi i razine interaktivnog marketinga/ 2.4. Ulaganja u marketing i tržišno komuniciranje/ 3. OGLAŠAVANJE I OGLAŠIVAČKI PROCES/ 3.1. Pojam oglašavanja/ 3.2. Povijest oglašavanja u Hrvatskoj/ 3.3. Komunikacijski modeli u oglašavanju/ 3.4. Metrika učinkovitosti oglašavanja i vijednosti brenda/ 4. UPRAVLJANJE OGLAŠAVANJEM I E-MARKETING/ 4.1. Proces upravljanja oglašavanjem/ 4.2. Trokut strategija komuniciranja/ 4.3. Apeli u oglašavanju/ 4.4. Izravni marketing/ 4.5. Masovni mediji/…/ 5. KREATIVNOST U OGLAŠAVANJU/ 5.1. Razumijevanje kreativnosti u oglašavanju/ 5.2. Razvijanje kreativne tržišne komunikacije/ 5.3. Ispitivanje i metode razvijanja kreativnosti/ 5.4. Valorizacija kreativnog rada/ 6. STAVOVI I PERSUAZIVNA KOMUNIKACIJA/ 6.1. Pojam i značajke stavova/ 6.2. Nastanak i stabilnost stavova/ 6.3. Mijenjanje stavova/ 6.4. Metode ispitivanja i mjerenja stavova/ 6.5. Utjecaj stavova i rizika na odluke o kupnji/ 7. UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU/ 7.1. Odnosi s javnošću i marketing/ 7.2. Modeli komuniciranja s javnošću/ 7.3. Važnost komuniciranja sa zaposlenicima/ 7.4. Činitelji imidža i identiteta poduzeća/ 7.5. Komuniciranje u kriznim situacijama/…/ 8. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA INTEGRIRANU TRŽIŠNU KOMUNIKACIJU/ 8.1. Motivacija/ 8.2. Percepcija/ 8.3. Proces prerade informacija/ 8.4. Teorije učenja/ 8.5. Društvena odgovornost tržišnog komuniciranja/ 9. STUDIJE POSLOVNOG SLUČAJA/ 1. LEGO GRUPA/ 2. BURBERRY/ 3. DJECA DIKTIRAJU POTRAŽNJU/ 4. PROMJENA IMIDŽA MARLBORA/ 5. REPOZICIONIRANJE PAN PIVA/…/ Prilozi/ 1. Ispitivanje usklađenosti preferencije marke automobila s osobnim imidžem metodom semantičkog diferencijala/ 2. Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja HURA/ Popis ilustracija i tablica/ Popis literature/ Pojmovno kazalo/ O autorima