Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    2
  3. Renate Dorrestein - Kameno srce

    Renate Dorrestein Kameno srce

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Kent Haruf - Naše duše u noći

    Kent Haruf Naše duše u noći

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Bekim Sejranović - Dnevnik jednog nomada

    Bekim Sejranović Dnevnik jednog nomada

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lari & Mari - Armati

    Lari & Mari Armati

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    9
  10. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Zrinka Paladino - Zagreb antivodič

    Zrinka Paladino Zagreb antivodič

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    2
  3. Vladimir Mrkoci - Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    Vladimir Mrkoci Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    5
  6. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    6
  7. Jadranka Kosor - Dan nakon jučer

    Jadranka Kosor Dan nakon jučer

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. TIHOMIR DUJMOVIĆ - HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    TIHOMIR DUJMOVIĆ HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    8
  9. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    9
  10. MARKO AURELIJE - Meditacije

    MARKO AURELIJE Meditacije

    75,00 kn 67,50 kn detaljno
    10
Davor Perkov; Radojka Kraljević - Menadžment tržišnih komunikacija

Davor Perkov; Radojka Kraljević Menadžment tržišnih komunikacija

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-7782-25-2
  • Izdavač: Plejada
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 320
  • Format: 16 x 24 cm
Cijena: 220,00 kn
Cijena s popustom: 220,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Knjiga dvoje profesora Visoke poslovne škole Libertas, Radojke Kraljević i Davora Perkova namijenjena je studentima ekonomije i svima onima koji se stručno bave tržišnim komuniciranjem. Knjiga stavlja naglasak na važnost poznavanja elemenata uspješne komunikacije i njihove primjene u poslovnome svijetu, u vremenu u kojem se razvitkom tehnologije pojavljuju novi komunikacijski modeli, s usmjerenjem na marketinšku, odnosno tržišnu komunikaciju koju karakterizira stalna ekspanzija i razvoj.

Knjiga kroz devet poglavlja (Komunikacija - Integrirana tržišna komunikacija - Oglašavanje i oglašivački proces - Upravljanje oglašavanjem i e-marketing - Kreativnost u oglašavanju - Stavovi i persuazivna komunikacija - Upravljanje odnosima s javnošću - Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju - Studije poslovnog slučaja) istražuje različite modele komunikacije s potrošačima, uzimajući u obzir i psihološke mehanizme koji su sastavni dio svakog komunikacijskog procesa.

Na kraju knjige obrađeno je sedam studija poslovnog slučaja (npr. Lego, Pan, Burberry, Marlboro) koje pokazuju kako su konkretne tvrtke mijenjale način komunikacije s tržištem.

 

Iz sadržaja:

Zahvale/ Predgovor/ 1. KOMUNIKACIJA/ 1.1. Određenje pojma komunikacije/ 1.2. Činitelji i kodni sustavi komunikacijskog procesa/ 1.3. Poteškoće u komunikaciji/ 1.4. Razumijevanje komunikacije/ 1.5. Mitovi o komunikaciji/…/ 2. INTEGRIRANA TRŽIŠNA KOMUNIKACIJA/ 2.1. Određenje i razvoj integrirane tržišne komunikacije/ 2.2. Holistički marketing za novu ekonomiju/ 2.3. Elementi i razine interaktivnog marketinga/ 2.4. Ulaganja u marketing i tržišno komuniciranje/ 3. OGLAŠAVANJE I OGLAŠIVAČKI PROCES/ 3.1. Pojam oglašavanja/ 3.2. Povijest oglašavanja u Hrvatskoj/ 3.3. Komunikacijski modeli u oglašavanju/ 3.4. Metrika učinkovitosti oglašavanja i vijednosti brenda/ 4. UPRAVLJANJE OGLAŠAVANJEM I E-MARKETING/ 4.1. Proces upravljanja oglašavanjem/ 4.2. Trokut strategija komuniciranja/ 4.3. Apeli u oglašavanju/ 4.4. Izravni marketing/ 4.5. Masovni mediji/…/ 5. KREATIVNOST U OGLAŠAVANJU/ 5.1. Razumijevanje kreativnosti u oglašavanju/ 5.2. Razvijanje kreativne tržišne komunikacije/ 5.3. Ispitivanje i metode razvijanja kreativnosti/ 5.4. Valorizacija kreativnog rada/ 6. STAVOVI I PERSUAZIVNA KOMUNIKACIJA/ 6.1. Pojam i značajke stavova/ 6.2. Nastanak i stabilnost stavova/ 6.3. Mijenjanje stavova/ 6.4. Metode ispitivanja i mjerenja stavova/ 6.5. Utjecaj stavova i rizika na odluke o kupnji/ 7. UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU/ 7.1. Odnosi s javnošću i marketing/ 7.2. Modeli komuniciranja s javnošću/ 7.3. Važnost komuniciranja sa zaposlenicima/ 7.4. Činitelji imidža i identiteta poduzeća/ 7.5. Komuniciranje u kriznim situacijama/…/ 8. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA INTEGRIRANU TRŽIŠNU KOMUNIKACIJU/ 8.1. Motivacija/ 8.2. Percepcija/ 8.3. Proces prerade informacija/ 8.4. Teorije učenja/ 8.5. Društvena odgovornost tržišnog komuniciranja/ 9. STUDIJE POSLOVNOG SLUČAJA/ 1. LEGO GRUPA/ 2. BURBERRY/ 3. DJECA DIKTIRAJU POTRAŽNJU/ 4. PROMJENA IMIDŽA MARLBORA/ 5. REPOZICIONIRANJE PAN PIVA/…/ Prilozi/ 1. Ispitivanje usklađenosti preferencije marke automobila s osobnim imidžem metodom semantičkog diferencijala/ 2. Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja HURA/ Popis ilustracija i tablica/ Popis literature/ Pojmovno kazalo/ O autorima