Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. Carlos Ruiz Zafón  -  Labirint duhova

    Carlos Ruiz Zafón Labirint duhova

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    3
  4. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Lucia Berlin - Priručnik za spremačice

    Lucia Berlin Priručnik za spremačice

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    5
  6. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    6
  7. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    7
  8. Ivica Prtenjača - Tiho rušenje

    Ivica Prtenjača Tiho rušenje

    110,00 kn 99,00 kn detaljno
    8
  9. Paula Hawkins - Djevojka u vlaku

    Paula Hawkins Djevojka u vlaku

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Miro Gavran - Nekoliko ptica i jedno nebo

    Miro Gavran Nekoliko ptica i jedno nebo

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    1
  2. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Miroslav Tuđman - Druga strana rubikona

    Miroslav Tuđman Druga strana rubikona

    200,00 kn 180,00 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    5
  6. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    6
  7. John C. Parkin - Jebe mi se

    John C. Parkin Jebe mi se

    39,90 kn 29,00 kn detaljno
    7
  8. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Peter Wohlleben - Tajni život drveća

    Peter Wohlleben Tajni život drveća

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
Davor Perkov; Radojka Kraljević - Menadžment tržišnih komunikacija

Davor Perkov; Radojka Kraljević Menadžment tržišnih komunikacija

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-7782-25-2
  • Izdavač: Plejada
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 320
  • Format: 16 x 24 cm
Cijena: 220,00 kn
Cijena s popustom: 220,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Knjiga dvoje profesora Visoke poslovne škole Libertas, Radojke Kraljević i Davora Perkova namijenjena je studentima ekonomije i svima onima koji se stručno bave tržišnim komuniciranjem. Knjiga stavlja naglasak na važnost poznavanja elemenata uspješne komunikacije i njihove primjene u poslovnome svijetu, u vremenu u kojem se razvitkom tehnologije pojavljuju novi komunikacijski modeli, s usmjerenjem na marketinšku, odnosno tržišnu komunikaciju koju karakterizira stalna ekspanzija i razvoj.

Knjiga kroz devet poglavlja (Komunikacija - Integrirana tržišna komunikacija - Oglašavanje i oglašivački proces - Upravljanje oglašavanjem i e-marketing - Kreativnost u oglašavanju - Stavovi i persuazivna komunikacija - Upravljanje odnosima s javnošću - Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju - Studije poslovnog slučaja) istražuje različite modele komunikacije s potrošačima, uzimajući u obzir i psihološke mehanizme koji su sastavni dio svakog komunikacijskog procesa.

Na kraju knjige obrađeno je sedam studija poslovnog slučaja (npr. Lego, Pan, Burberry, Marlboro) koje pokazuju kako su konkretne tvrtke mijenjale način komunikacije s tržištem.

 

Iz sadržaja:

Zahvale/ Predgovor/ 1. KOMUNIKACIJA/ 1.1. Određenje pojma komunikacije/ 1.2. Činitelji i kodni sustavi komunikacijskog procesa/ 1.3. Poteškoće u komunikaciji/ 1.4. Razumijevanje komunikacije/ 1.5. Mitovi o komunikaciji/…/ 2. INTEGRIRANA TRŽIŠNA KOMUNIKACIJA/ 2.1. Određenje i razvoj integrirane tržišne komunikacije/ 2.2. Holistički marketing za novu ekonomiju/ 2.3. Elementi i razine interaktivnog marketinga/ 2.4. Ulaganja u marketing i tržišno komuniciranje/ 3. OGLAŠAVANJE I OGLAŠIVAČKI PROCES/ 3.1. Pojam oglašavanja/ 3.2. Povijest oglašavanja u Hrvatskoj/ 3.3. Komunikacijski modeli u oglašavanju/ 3.4. Metrika učinkovitosti oglašavanja i vijednosti brenda/ 4. UPRAVLJANJE OGLAŠAVANJEM I E-MARKETING/ 4.1. Proces upravljanja oglašavanjem/ 4.2. Trokut strategija komuniciranja/ 4.3. Apeli u oglašavanju/ 4.4. Izravni marketing/ 4.5. Masovni mediji/…/ 5. KREATIVNOST U OGLAŠAVANJU/ 5.1. Razumijevanje kreativnosti u oglašavanju/ 5.2. Razvijanje kreativne tržišne komunikacije/ 5.3. Ispitivanje i metode razvijanja kreativnosti/ 5.4. Valorizacija kreativnog rada/ 6. STAVOVI I PERSUAZIVNA KOMUNIKACIJA/ 6.1. Pojam i značajke stavova/ 6.2. Nastanak i stabilnost stavova/ 6.3. Mijenjanje stavova/ 6.4. Metode ispitivanja i mjerenja stavova/ 6.5. Utjecaj stavova i rizika na odluke o kupnji/ 7. UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU/ 7.1. Odnosi s javnošću i marketing/ 7.2. Modeli komuniciranja s javnošću/ 7.3. Važnost komuniciranja sa zaposlenicima/ 7.4. Činitelji imidža i identiteta poduzeća/ 7.5. Komuniciranje u kriznim situacijama/…/ 8. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA INTEGRIRANU TRŽIŠNU KOMUNIKACIJU/ 8.1. Motivacija/ 8.2. Percepcija/ 8.3. Proces prerade informacija/ 8.4. Teorije učenja/ 8.5. Društvena odgovornost tržišnog komuniciranja/ 9. STUDIJE POSLOVNOG SLUČAJA/ 1. LEGO GRUPA/ 2. BURBERRY/ 3. DJECA DIKTIRAJU POTRAŽNJU/ 4. PROMJENA IMIDŽA MARLBORA/ 5. REPOZICIONIRANJE PAN PIVA/…/ Prilozi/ 1. Ispitivanje usklađenosti preferencije marke automobila s osobnim imidžem metodom semantičkog diferencijala/ 2. Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja HURA/ Popis ilustracija i tablica/ Popis literature/ Pojmovno kazalo/ O autorima