Top liste

Književnost
  1. David Grossman - Ušao konj u bar

    David Grossman Ušao konj u bar

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Slavenka Drakulić  - Nevidljiva žena i druge priče

    Slavenka Drakulić Nevidljiva žena i druge priče

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    2
  3. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Frederic Beigbeder - Život bez kraja

    Frederic Beigbeder Život bez kraja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Miljenko Jergović - Selidba

    Miljenko Jergović Selidba

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Elena Ferrante - Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    Elena Ferrante Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    7
  8. Maja Lunde - Povijest pčela

    Maja Lunde Povijest pčela

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    8
  9. Lisa Genova - Još uvijek Alice

    Lisa Genova Još uvijek Alice

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Ingmar Bergman - ROĐENI U NEDJELJU

    Ingmar Bergman ROĐENI U NEDJELJU

    80,00 kn 72,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Igor Rudan - Zao zrak

    Igor Rudan Zao zrak

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Igor Vukić - Radni logor Jasenovac

    Igor Vukić Radni logor Jasenovac

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Ana Bučević - BITI I IMATI

    Ana Bučević BITI I IMATI

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    3
  4. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Anthony William  -  Zdrava štitnjača

    Anthony William Zdrava štitnjača

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    5
  6. Sanja Toljan - Čudesna moć hormona

    Sanja Toljan Čudesna moć hormona

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    6
  7. Ruediger Dahlke - Bolest kao govor duše

    Ruediger Dahlke Bolest kao govor duše

    169,00 kn 152,10 kn detaljno
    7
  8. Dušan Vesić - MAGI: Kao da je bila nekad

    Dušan Vesić MAGI: Kao da je bila nekad

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    8
  9. Igor Rudan - Točna boja neba

    Igor Rudan Točna boja neba

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Janis Varufakis - Ima li ovdje odraslih?

    Janis Varufakis Ima li ovdje odraslih?

    165,00 kn 148,50 kn detaljno
    10
Davor Perkov; Radojka Kraljević - Menadžment tržišnih komunikacija

Davor Perkov; Radojka Kraljević Menadžment tržišnih komunikacija

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-7782-25-2
  • Izdavač: Plejada
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 320
  • Format: 16 x 24 cm
Cijena: 220,00 kn
Cijena s popustom: 220,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Knjiga dvoje profesora Visoke poslovne škole Libertas, Radojke Kraljević i Davora Perkova namijenjena je studentima ekonomije i svima onima koji se stručno bave tržišnim komuniciranjem. Knjiga stavlja naglasak na važnost poznavanja elemenata uspješne komunikacije i njihove primjene u poslovnome svijetu, u vremenu u kojem se razvitkom tehnologije pojavljuju novi komunikacijski modeli, s usmjerenjem na marketinšku, odnosno tržišnu komunikaciju koju karakterizira stalna ekspanzija i razvoj.

Knjiga kroz devet poglavlja (Komunikacija - Integrirana tržišna komunikacija - Oglašavanje i oglašivački proces - Upravljanje oglašavanjem i e-marketing - Kreativnost u oglašavanju - Stavovi i persuazivna komunikacija - Upravljanje odnosima s javnošću - Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju - Studije poslovnog slučaja) istražuje različite modele komunikacije s potrošačima, uzimajući u obzir i psihološke mehanizme koji su sastavni dio svakog komunikacijskog procesa.

Na kraju knjige obrađeno je sedam studija poslovnog slučaja (npr. Lego, Pan, Burberry, Marlboro) koje pokazuju kako su konkretne tvrtke mijenjale način komunikacije s tržištem.

 

Iz sadržaja:

Zahvale/ Predgovor/ 1. KOMUNIKACIJA/ 1.1. Određenje pojma komunikacije/ 1.2. Činitelji i kodni sustavi komunikacijskog procesa/ 1.3. Poteškoće u komunikaciji/ 1.4. Razumijevanje komunikacije/ 1.5. Mitovi o komunikaciji/…/ 2. INTEGRIRANA TRŽIŠNA KOMUNIKACIJA/ 2.1. Određenje i razvoj integrirane tržišne komunikacije/ 2.2. Holistički marketing za novu ekonomiju/ 2.3. Elementi i razine interaktivnog marketinga/ 2.4. Ulaganja u marketing i tržišno komuniciranje/ 3. OGLAŠAVANJE I OGLAŠIVAČKI PROCES/ 3.1. Pojam oglašavanja/ 3.2. Povijest oglašavanja u Hrvatskoj/ 3.3. Komunikacijski modeli u oglašavanju/ 3.4. Metrika učinkovitosti oglašavanja i vijednosti brenda/ 4. UPRAVLJANJE OGLAŠAVANJEM I E-MARKETING/ 4.1. Proces upravljanja oglašavanjem/ 4.2. Trokut strategija komuniciranja/ 4.3. Apeli u oglašavanju/ 4.4. Izravni marketing/ 4.5. Masovni mediji/…/ 5. KREATIVNOST U OGLAŠAVANJU/ 5.1. Razumijevanje kreativnosti u oglašavanju/ 5.2. Razvijanje kreativne tržišne komunikacije/ 5.3. Ispitivanje i metode razvijanja kreativnosti/ 5.4. Valorizacija kreativnog rada/ 6. STAVOVI I PERSUAZIVNA KOMUNIKACIJA/ 6.1. Pojam i značajke stavova/ 6.2. Nastanak i stabilnost stavova/ 6.3. Mijenjanje stavova/ 6.4. Metode ispitivanja i mjerenja stavova/ 6.5. Utjecaj stavova i rizika na odluke o kupnji/ 7. UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU/ 7.1. Odnosi s javnošću i marketing/ 7.2. Modeli komuniciranja s javnošću/ 7.3. Važnost komuniciranja sa zaposlenicima/ 7.4. Činitelji imidža i identiteta poduzeća/ 7.5. Komuniciranje u kriznim situacijama/…/ 8. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA INTEGRIRANU TRŽIŠNU KOMUNIKACIJU/ 8.1. Motivacija/ 8.2. Percepcija/ 8.3. Proces prerade informacija/ 8.4. Teorije učenja/ 8.5. Društvena odgovornost tržišnog komuniciranja/ 9. STUDIJE POSLOVNOG SLUČAJA/ 1. LEGO GRUPA/ 2. BURBERRY/ 3. DJECA DIKTIRAJU POTRAŽNJU/ 4. PROMJENA IMIDŽA MARLBORA/ 5. REPOZICIONIRANJE PAN PIVA/…/ Prilozi/ 1. Ispitivanje usklađenosti preferencije marke automobila s osobnim imidžem metodom semantičkog diferencijala/ 2. Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja HURA/ Popis ilustracija i tablica/ Popis literature/ Pojmovno kazalo/ O autorima