Top liste

Književnost
  1. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    1
  2. Ante Tomić - Pogledaj što je mačka donijela

    Ante Tomić Pogledaj što je mačka donijela

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    2
  3. Elena Favilli i Francesca Cavallo - Priče za laku noć za mlade buntovnice

    Elena Favilli i Francesca Cavallo Priče za laku noć za mlade buntovnice

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    90,00 kn 81,00 kn detaljno
    4
  5. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    5
  6.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    7
  8. Marko Vidojković - E baš vam hvala

    Marko Vidojković E baš vam hvala

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    8
  9. Heather Morris - Tetovirer iz Auschwitza

    Heather Morris Tetovirer iz Auschwitza

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Connie Palmen - Ti kažeš M. U.

    Connie Palmen Ti kažeš M. U.

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Višnja Starešina - Hrvati pod KOS-ovim krilom

    Višnja Starešina Hrvati pod KOS-ovim krilom

    200,00 kn detaljno
    1
  2. Drago Pilsel - U što vjerujemo mi koji u Boga ne vjerujemo

    Drago Pilsel U što vjerujemo mi koji u Boga ne vjerujemo

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    2
  3. Rade Šerbedžija - Poslije kiše

    Rade Šerbedžija Poslije kiše

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Igor Mandić - Predsmrtni dnevnik

    Igor Mandić Predsmrtni dnevnik

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    4
  5. Igor Rudan - Točna boja neba

    Igor Rudan Točna boja neba

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Mustafa Akyol - Islamski Isus

    Mustafa Akyol Islamski Isus

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    7
  8. Miljenko Smoje - Judi i beštije

    Miljenko Smoje Judi i beštije

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    9
  10. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    10
Tihomir Vranešević - Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Tihomir Vranešević Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 9789537930028
  • UDK: 339.13.017
  • Izdavač: Accent
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 499
Cijena: 399,00 kn
Cijena s popustom: 399,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Tihomir Vranešević, Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Iz sadržaja:

I. DIO: ULOGA TRŽIŠNIH ISTRAŽIVANJA U POSLOVANJU/ 1. Uvod u tržišna istraživanja/ 2. Značenje tržišnih istraživanja u poslovnom upravljanju/ 3. Znanstvena metoda i etika u tržišnim istraživanjima/ 4. Razvoj, organizatori i korisnici tržišnih istraživanja/ 5.Djelatnost i organizacija službe za tržišna istraživanja/ 6. Proces istraživanja/

II. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – PRIPREMNE ETAPE/ 7. Definiranje problema i nacrt projekta tržišnog istraživanja/ 8. Izviđajna (eksplorativna) tržišna istraživanja/ 9. Opisna (desktiptivna) tržišna istraživanja/ 10. Uzročno-posljedična (kauzalna) tržišna istraživanja/ 11. Podatci: sekundarni i primarni/ 12. Primarni podatci: metoda promatranja/ 13. Primarni podatci: metoda ispitivanja/ 14. Mjerenje i ljestvice (skale)/ 15. Instrumenti za prikupljanje primarnih podataka/ 16. Uzorci i uzorkovanje/ 17. Osnove teorije uzorkovanja/

 III. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – IZVEDBENE ETAPE/ 18. Prikupljanje podataka anketiranjem/ 19. Priprema podataka za obradu i analiza pojedinačnih varijabli/ 20. Dvosmjerna tabulacija i interpretacija rezultata/ 21. Sastavljanje izvještaja

 

Izvrsno teorijski koncipirano i praktički dobro potkrijepljeno djelo, od velike pomoći svima koji traže prilike i mogućnosti za poboljšanje vlastitih tržišnih promišljanja i djelovanja. Znamo da bez kvalitetnih i pouzdanih informacija nema dobrih poslovnih odluka. No, kako ih pribaviti i na pravi način upotrijebiti saznajte od jednog od najboljih u ovom području.

      Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu