Top liste

Književnost
  1. Ante Tomić i Rajko Grlić - Ustav Republike Hrvatske

    Ante Tomić i Rajko Grlić Ustav Republike Hrvatske

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Marina Stepnova - Lazarove žene

    Marina Stepnova Lazarove žene

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    2
  3. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ivana Bodrožić - Rupa

    Ivana Bodrožić Rupa

    39,90 kn 35,91 kn detaljno
    4
  5. Ankica Tomić - Vice versa

    Ankica Tomić Vice versa

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    5
  6. Slobodan Šnajder - Doba mjedi

    Slobodan Šnajder Doba mjedi

    150,00 kn detaljno
    6
  7. Jojo Moyes - Tu sam pred tobom

    Jojo Moyes Tu sam pred tobom

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    7
  8. Çiler İlhan - Izgon

    Çiler İlhan Izgon

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jojo Moyes -  Nakon tebe

    Jojo Moyes Nakon tebe

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    9
  10. Nina George - Mala pariška knjižara

    Nina George Mala pariška knjižara

    99,00 kn 89,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    1
  2.  Bruce Springsteen - Springsteen

    Bruce Springsteen Springsteen

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    2
  3. Ivana Plechinger - Ono što ostaje, uvijek ljubav je

    Ivana Plechinger Ono što ostaje, uvijek ljubav je

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    3
  4. John C. Parkin - Jebe mi se

    John C. Parkin Jebe mi se

    29,00 kn detaljno
    4
  5. Ana Bučević - Safari duha

    Ana Bučević Safari duha

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    5
  6. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Roman Leljak - Huda jama

    Roman Leljak Huda jama

    140,00 kn detaljno
    7
  8. Stašo Forenbaher, Lara Černicki - Starim cestama preko Velebita

    Stašo Forenbaher, Lara Černicki Starim cestama preko Velebita

    180,00 kn 162,00 kn detaljno
    8
  9. Todd Spehr - Dražen

    Todd Spehr Dražen

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Miroslav Krleža - Marginalije

    Miroslav Krleža Marginalije

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    10
Tihomir Vranešević - Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Tihomir Vranešević Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 9789537930028
  • UDK: 339.13.017
  • Izdavač: Accent
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 499
Cijena: 399,00 kn
Cijena s popustom: 399,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Tihomir Vranešević, Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Iz sadržaja:

I. DIO: ULOGA TRŽIŠNIH ISTRAŽIVANJA U POSLOVANJU/ 1. Uvod u tržišna istraživanja/ 2. Značenje tržišnih istraživanja u poslovnom upravljanju/ 3. Znanstvena metoda i etika u tržišnim istraživanjima/ 4. Razvoj, organizatori i korisnici tržišnih istraživanja/ 5.Djelatnost i organizacija službe za tržišna istraživanja/ 6. Proces istraživanja/

II. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – PRIPREMNE ETAPE/ 7. Definiranje problema i nacrt projekta tržišnog istraživanja/ 8. Izviđajna (eksplorativna) tržišna istraživanja/ 9. Opisna (desktiptivna) tržišna istraživanja/ 10. Uzročno-posljedična (kauzalna) tržišna istraživanja/ 11. Podatci: sekundarni i primarni/ 12. Primarni podatci: metoda promatranja/ 13. Primarni podatci: metoda ispitivanja/ 14. Mjerenje i ljestvice (skale)/ 15. Instrumenti za prikupljanje primarnih podataka/ 16. Uzorci i uzorkovanje/ 17. Osnove teorije uzorkovanja/

 III. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – IZVEDBENE ETAPE/ 18. Prikupljanje podataka anketiranjem/ 19. Priprema podataka za obradu i analiza pojedinačnih varijabli/ 20. Dvosmjerna tabulacija i interpretacija rezultata/ 21. Sastavljanje izvještaja

 

Izvrsno teorijski koncipirano i praktički dobro potkrijepljeno djelo, od velike pomoći svima koji traže prilike i mogućnosti za poboljšanje vlastitih tržišnih promišljanja i djelovanja. Znamo da bez kvalitetnih i pouzdanih informacija nema dobrih poslovnih odluka. No, kako ih pribaviti i na pravi način upotrijebiti saznajte od jednog od najboljih u ovom području.

      Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu