Top liste

Književnost
  1. David Grossman - Ušao konj u bar

    David Grossman Ušao konj u bar

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Slavenka Drakulić  - Nevidljiva žena i druge priče

    Slavenka Drakulić Nevidljiva žena i druge priče

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    2
  3. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Frederic Beigbeder - Život bez kraja

    Frederic Beigbeder Život bez kraja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Miljenko Jergović - Selidba

    Miljenko Jergović Selidba

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Elena Ferrante - Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    Elena Ferrante Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    7
  8. Maja Lunde - Povijest pčela

    Maja Lunde Povijest pčela

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    8
  9. Lisa Genova - Još uvijek Alice

    Lisa Genova Još uvijek Alice

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Ingmar Bergman - ROĐENI U NEDJELJU

    Ingmar Bergman ROĐENI U NEDJELJU

    80,00 kn 72,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Igor Rudan - Zao zrak

    Igor Rudan Zao zrak

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Igor Vukić - Radni logor Jasenovac

    Igor Vukić Radni logor Jasenovac

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Ana Bučević - BITI I IMATI

    Ana Bučević BITI I IMATI

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    3
  4. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Anthony William  -  Zdrava štitnjača

    Anthony William Zdrava štitnjača

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    5
  6. Sanja Toljan - Čudesna moć hormona

    Sanja Toljan Čudesna moć hormona

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    6
  7. Ruediger Dahlke - Bolest kao govor duše

    Ruediger Dahlke Bolest kao govor duše

    169,00 kn 152,10 kn detaljno
    7
  8. Dušan Vesić - MAGI: Kao da je bila nekad

    Dušan Vesić MAGI: Kao da je bila nekad

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    8
  9. Igor Rudan - Točna boja neba

    Igor Rudan Točna boja neba

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Janis Varufakis - Ima li ovdje odraslih?

    Janis Varufakis Ima li ovdje odraslih?

    165,00 kn 148,50 kn detaljno
    10
Tihomir Vranešević - Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Tihomir Vranešević Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 9789537930028
  • UDK: 339.13.017
  • Izdavač: Accent
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 499
Cijena: 399,00 kn
Cijena s popustom: 399,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Tihomir Vranešević, Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju

Iz sadržaja:

I. DIO: ULOGA TRŽIŠNIH ISTRAŽIVANJA U POSLOVANJU/ 1. Uvod u tržišna istraživanja/ 2. Značenje tržišnih istraživanja u poslovnom upravljanju/ 3. Znanstvena metoda i etika u tržišnim istraživanjima/ 4. Razvoj, organizatori i korisnici tržišnih istraživanja/ 5.Djelatnost i organizacija službe za tržišna istraživanja/ 6. Proces istraživanja/

II. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – PRIPREMNE ETAPE/ 7. Definiranje problema i nacrt projekta tržišnog istraživanja/ 8. Izviđajna (eksplorativna) tržišna istraživanja/ 9. Opisna (desktiptivna) tržišna istraživanja/ 10. Uzročno-posljedična (kauzalna) tržišna istraživanja/ 11. Podatci: sekundarni i primarni/ 12. Primarni podatci: metoda promatranja/ 13. Primarni podatci: metoda ispitivanja/ 14. Mjerenje i ljestvice (skale)/ 15. Instrumenti za prikupljanje primarnih podataka/ 16. Uzorci i uzorkovanje/ 17. Osnove teorije uzorkovanja/

 III. DIO: PROJEKT ISTRAŽIVANJA – IZVEDBENE ETAPE/ 18. Prikupljanje podataka anketiranjem/ 19. Priprema podataka za obradu i analiza pojedinačnih varijabli/ 20. Dvosmjerna tabulacija i interpretacija rezultata/ 21. Sastavljanje izvještaja

 

Izvrsno teorijski koncipirano i praktički dobro potkrijepljeno djelo, od velike pomoći svima koji traže prilike i mogućnosti za poboljšanje vlastitih tržišnih promišljanja i djelovanja. Znamo da bez kvalitetnih i pouzdanih informacija nema dobrih poslovnih odluka. No, kako ih pribaviti i na pravi način upotrijebiti saznajte od jednog od najboljih u ovom području.

      Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu