Top liste

Književnost
  1. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    3
  4. Paula Hawkins - U vodu

    Paula Hawkins U vodu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    4
  5. Ivica Prtenjača - Tiho rušenje

    Ivica Prtenjača Tiho rušenje

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    5
  6. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jo Nesbo - Žeđ

    Jo Nesbo Žeđ

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Karl Ove Knausgaard - Moja borba, četvrtka knjiga

    Karl Ove Knausgaard Moja borba, četvrtka knjiga

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    9
  10. Jerome K. Jerome  - Tri čovjeka u čamcu

    Jerome K. Jerome Tri čovjeka u čamcu

    99,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 116,10 kn detaljno
    3
  4. Josip Manolić - Špijuni i domovina

    Josip Manolić Špijuni i domovina

    204,75 kn detaljno
    4
  5. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Noam Chomsky - Rekvijem za američki san

    Noam Chomsky Rekvijem za američki san

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    6
  7. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    7
  8. Yuval Noah Harari - Sapiens

    Yuval Noah Harari Sapiens

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Tibor Otto Benković - Zagramer - agramerski riječnik

    Tibor Otto Benković Zagramer - agramerski riječnik

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10
Antun Gustav Matoš - Pripovijetke

Antun Gustav Matoš Pripovijetke

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-150-323-5
  • Biblioteka: Stoljeća hrvatske književnosti
  • Izdavač: Matica hrvatska
  • Godina: 2013.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 470
  • Format: 20 x 14 cm
Cijena: 180.00 kn
Cijena s popustom: 162,00 kn
Vaša ušteda 18,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Doista je rijetko koji pisac toliko snažno utkao takvog boemskog sebe u svoje stvaralaštvo kao Antun Gustav Matoš. Ta jedinstvena prožetost autora s vlastitim djelom, u kojem se neprestano isprepleću nekim nevidljivim nitima banalna i ružna strana stvarnosti s vizijama neke nove idealno skladne imaginarne umjetničke stvarnosti, bitno je izvorište spoznavanja složenih dubinskih svjetova Matoševe umjetnosti riječi.

Matoševo književno djelo pokazuje dvije temeljne odlike. Cjelokupni njegov opus ostvario je i okrunio na neki način one težnje i želje koje je povremeno parcijalno u svojim programima i tek ponekim tekstovima iznosila mlada generacija koja je započela u nas pokret moderne: iako nije pripadao samom pokretu niti je aktivno u njemu sudjelovao, svojim je djelima ne samo pronalazio i služio se modernim izrazom, otkrivao nove izražajne mogućnosti našega jezika i pošao putem kojim nas je povezivao s europskom literaturom nego je i osjetio i bio svjestan da je forma, dotada zanemarivana u našoj književnosti, jednako značajan faktor i element književnoga djela kao i sadržaj. Druga je činjenica, ništa manje važna, da je Matoš pokazao kako zapravo nema dobre literature bez povezanosti s tradicijom.

O tome kako je shvaćao smisao i zadaću pripovjedačkog stvaralaštva svoje je mišljenje iznio prijatelju književniku Milanu Ogrizoviću u jednom pismu iz Pariza 1907. godine. Piše Matoš, između ostaloga, kako je od samog početka sasvim spontano shvatio da dobre i zanimljive pripovijetke nema bez bizarnih i dramatskih motiva, pa je stoga odlučio da u svojim pripovijetkama ne ostane samo pripovjedač, nego će nastojati biti "rezak, ajnfah, kratak, humorist, cinik, ironičar i sarkast".