Top liste

Književnost
  1. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    1
  2. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    2
  3. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Kristian Bang Foss - Smrt vozi Audi

    Kristian Bang Foss Smrt vozi Audi

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    6
  7. Viktor Horváth - Tursko zrcalo

    Viktor Horváth Tursko zrcalo

    149,00 kn 99,00 kn detaljno
    7
  8. Paula Hawkins - Djevojka u vlaku

    Paula Hawkins Djevojka u vlaku

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Antun Vujić - Dostava rasutog tereta

    Antun Vujić Dostava rasutog tereta

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Kristina Ohlsson - Pepeljuge

    Kristina Ohlsson Pepeljuge

    139,00 kn 59,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    2
  3. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    3
  4. Milan Pelc - Povijest umjetnosti u Hrvatskoj

    Milan Pelc Povijest umjetnosti u Hrvatskoj

    418,95 kn 169,00 kn detaljno
    4
  5. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Noam Chomsky - Tko vlada svijetom?

    Noam Chomsky Tko vlada svijetom?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Nada Bezić - Glazbene šetnje zagrebom

    Nada Bezić Glazbene šetnje zagrebom

    189,00 kn detaljno
    7
  8. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Sanja Toljan - Čudesna moć hormona

    Sanja Toljan Čudesna moć hormona

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
Antun Gustav Matoš - Pripovijetke

Antun Gustav Matoš Pripovijetke

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-150-323-5
  • Biblioteka: Stoljeća hrvatske književnosti
  • Izdavač: Matica hrvatska
  • Godina: 2013.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 470
  • Format: 20 x 14 cm
Cijena: 180.00 kn
Cijena s popustom: 162,00 kn
Vaša ušteda 18,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Doista je rijetko koji pisac toliko snažno utkao takvog boemskog sebe u svoje stvaralaštvo kao Antun Gustav Matoš. Ta jedinstvena prožetost autora s vlastitim djelom, u kojem se neprestano isprepleću nekim nevidljivim nitima banalna i ružna strana stvarnosti s vizijama neke nove idealno skladne imaginarne umjetničke stvarnosti, bitno je izvorište spoznavanja složenih dubinskih svjetova Matoševe umjetnosti riječi.

Matoševo književno djelo pokazuje dvije temeljne odlike. Cjelokupni njegov opus ostvario je i okrunio na neki način one težnje i želje koje je povremeno parcijalno u svojim programima i tek ponekim tekstovima iznosila mlada generacija koja je započela u nas pokret moderne: iako nije pripadao samom pokretu niti je aktivno u njemu sudjelovao, svojim je djelima ne samo pronalazio i služio se modernim izrazom, otkrivao nove izražajne mogućnosti našega jezika i pošao putem kojim nas je povezivao s europskom literaturom nego je i osjetio i bio svjestan da je forma, dotada zanemarivana u našoj književnosti, jednako značajan faktor i element književnoga djela kao i sadržaj. Druga je činjenica, ništa manje važna, da je Matoš pokazao kako zapravo nema dobre literature bez povezanosti s tradicijom.

O tome kako je shvaćao smisao i zadaću pripovjedačkog stvaralaštva svoje je mišljenje iznio prijatelju književniku Milanu Ogrizoviću u jednom pismu iz Pariza 1907. godine. Piše Matoš, između ostaloga, kako je od samog početka sasvim spontano shvatio da dobre i zanimljive pripovijetke nema bez bizarnih i dramatskih motiva, pa je stoga odlučio da u svojim pripovijetkama ne ostane samo pripovjedač, nego će nastojati biti "rezak, ajnfah, kratak, humorist, cinik, ironičar i sarkast".