Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 60,00 kn detaljno
    1
  2. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    2
  3. David Lagercrantz - Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    David Lagercrantz Čovjek koji je lovio vlastitu sjenu

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Marko Vidojković - E baš vam hvala

    Marko Vidojković E baš vam hvala

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    4
  5. Jo Nesbo - Snjegović

    Jo Nesbo Snjegović

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Elena Ferrante -  Priča o novom prezimenu

    Elena Ferrante Priča o novom prezimenu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Jean Mercier - Kad župniku prekipi

    Jean Mercier Kad župniku prekipi

    98,00 kn 88,20 kn detaljno
    7
  8. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Jane Harper - Suša

    Jane Harper Suša

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Jojo Moyes - Vikend u Parizu

    Jojo Moyes Vikend u Parizu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Sarah Knight - Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    Sarah Knight Kako vam se život čudesno mijenja kada vam se živo j**e

    109,00 kn 87,00 kn detaljno
    1
  2. Ana Bučević - Što (ni)je ljubav

    Ana Bučević Što (ni)je ljubav

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    2
  3. Yuval Noah Harari - Homo deus

    Yuval Noah Harari Homo deus

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. Terry Eagleton - Kultura M. U.

    Terry Eagleton Kultura M. U.

    119,00 kn 95,00 kn detaljno
    5
  6. Davor Marijan - Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    Davor Marijan Hrvatska 1989. – 1992. Rađanje države

    189,00 kn 170,10 kn detaljno
    6
  7. Mirjana Krizmanić  - Zašto guramo glavu u pijesak?

    Mirjana Krizmanić Zašto guramo glavu u pijesak?

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Lorna Byrne - Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    Lorna Byrne Anđeli na vrhovima mojih prstiju

    129 kn 103,00 kn detaljno
    8
  9. Andreja Kostelić-Martić - Napadaj panike ili neka teška bolest?

    Andreja Kostelić-Martić Napadaj panike ili neka teška bolest?

    147,00 kn detaljno
    9
  10. Siniša Škarica - Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    Siniša Škarica Tvornica glazbe - priče iz Dubrave

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    10

Jagoda Miloloža, Gordana Lukačić Vilinska učilica

Priprema za školu, 5-7 godina

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-622-9
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2013.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 112
  • Format: 21 x 29,7 cm
Cijena: 60,00 kn
Cijena s popustom: 45,00 kn
Vaša ušteda 15,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Sve što kažem

znat ću napisati,

sve što je napisano

znat ću pročitati.

 

Svako dijete treba prijeći razvojni put od konkretnog, praktičnog mišljenja ka pojmovnom, apstraktnom mišljenju. Kako je iskustvo preduvjet razumijevanju, poticajna  životna sredina nepresušni je izvor manipulativnih,  opažajno-praktičnih, spoznajnih i adekvatnih  govornih aktivnosti. Spoznajni listići omogućuju djetetu da pokaže stečena  znanja pri rješavanju zadataka, da vježba, usvaja nove  pojmove i jezične izraze, sluša upute i razvija usredotočenost,  te da se osjeća uspješno. Uz to mu daju mogućnost da rješava  jednostavne misaone zadatke i praktično pretoči u pojmovno.

 

ŠTO O OVOME KAŽU STRUČNJACI?

 

Radni listići Vilinska učilica sadržavaju brojne zadatke koji obuhvaćaju širok raspon elemenata spremnosti za školu. Djetetu omogućuju da na zabavan način i kroz bliske teme stječe potrebna znanja i vještine. Ponuđeni su zadatci različitih težina pa počevši učiti od jednostavnijih i obnavljajući već postojeća znanja, dijete ima mogućnost svladavati sve kompleksnije zadatke.

Roditeljima nude uvid u neke od zahtjeva koji se postavljaju pred njihovo dijete. Također im omogućuju aktivno uključivanje u pripremu djeteta za školu – kroz zajedničko rješavanje zadataka i proširivanje naučenog na svakodnevna iskustva u sigurnosti obiteljskog okruženja.

Odgajateljima omogućuju jasan pregled ciljeva koji su važan ishod rješavanja pojedinih zadataka. Dobar su poticaj za nastavak rada na tim ciljevima i njihovo promišljanje kroz aktivnosti u odgojnoj skupini.

Dobrila Zvonimira Paulić, diplomirana psihologinja

 

 

Radni listovi namijenjeni su djeci od 5 godina do polaska u školu. Služe za poučavanje i utvrđivanje funkcija koje se razvijaju u toj dobi djece.

Zadatci su poredani po kriteriju složenosti, od jednostavne do višestruke upute na istom zadatku jednog radnog listića. U radu s djecom na izvršavanju zadataka sudjeluju odgojitelji, roditelji i stručni suradnici vrtića.

Obzirom na složenost, zadatak koji ima više uputa na jednom listiću, može se rješavati u 2 do 3 dana kako ne bi prešli mogućnosti i koncentraciju djeteta.

Zadatci s više uputa za rješavanje, omogućavaju odgojitelju da se u planiranju rada s djecom za slijedeće dane, oslanja na zadatke u radnim listovima. Ako se prilikom rješavanja zadataka uoči da dijete teže savladava pojedine zadatke, može se planirati igra u funkciji određenih spoznaja koje će djetetu omogućiti da razumije i izvrši zadatak.

Zadatci se temelje na radosnim situacijama u životu djeteta kao što je proslava rođendana, obitelj i njihovi odnosi.

Osmišljeni su tako da pridonose djeci u razvoju onih vještina i oblika razmišljanja, koji su značajni za savladavanje školskih zadataka.

Potiču savladavanje vještina opažanja i koncentracije, te motivaciju da završe rad. Uočavaju kvantitativne odnose (količinskih odnosa i brojeva), razvijaju logično razmišljanje i zaključivanje. Usvajaju prepoznavanje osnovnih geometrijskih likova uz mogućnost da u realnim stvarima i građevinama u njegovom okruženju pronalaze i prepoznaju takve likove. Savladavaju grafomotoričke sposobnosti da ih što točnije i uredno crtaju.

Kroz savladavanje likova, lakše usvajaju prepoznavanje slova, a zatim i njihovih prostornih

odnosa i redoslijeda u riječima, što je preduvjet usvajanja pisanja i čitanja. Osim nabrojenog, u radnim listovima se ističu odnosi kao što je između i do (jedan do drugog, od početka do kraja), prvi-zadnji, prvi-treći i sl., a svakako su zastupljeni i odnosi lijevodesno, gore-dolje, ispred-iza.

Također pridonose prepoznavanju dijelova koji zajedno sastavljeni čine jedan novi zadani lik, te uočavanje logičkog slijeda nacrtanih likova.

Utvrđuju prepoznavanje i imenovanje boja, bojanje po uputama i bojanje u odnosu na realitet.

Zadat ci su primjereni i u svladavanju apstraktnih pojmova.

Svakako da takav oblik rada razvija interes za školu.

 

Vlatka Jantolek, prof. – stručni suradnik logoped