Lana Derkač, Doručak za moljce | Knjižara Ljevak


Top liste

Književnost
  1. Elena Ferrante - Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    Elena Ferrante Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Maja Lunde - Povijest pčela

    Maja Lunde Povijest pčela

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Pavao Pavličić - POHVALA STAROSTI

    Pavao Pavličić POHVALA STAROSTI

    99,00 kn detaljno
    4
  5. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Julia P. Gelardi - Rođene za krunu

    Julia P. Gelardi Rođene za krunu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Raphaelle Giordano - Tvoj drugi život počinje kad shvatiš da imaš samo jedan

    Raphaelle Giordano Tvoj drugi život počinje kad shvatiš da imaš samo jedan

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Elif Shafak - Tri Evine kćeri

    Elif Shafak Tri Evine kćeri

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    8
  9. A. J. Finn - Žena na prozoru

    A. J. Finn Žena na prozoru

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Erica Fischer - Aimée & Jaguar

    Erica Fischer Aimée & Jaguar

    129,00 kn 64,50 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Dušan Vesić - MAGI: Kao da je bila nekad

    Dušan Vesić MAGI: Kao da je bila nekad

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    1
  2. Rajko Grlić - Neispričane priče

    Rajko Grlić Neispričane priče

    179,00 kn 161,10 kn detaljno
    2
  3. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    3
  4. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    4
  5. Davor Rostuhar - Polarni san

    Davor Rostuhar Polarni san

    139,00 kn detaljno
    5
  6. Igor Rudan - Točna boja neba

    Igor Rudan Točna boja neba

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Višnja Starešina - Hrvati pod KOS-ovim krilom

    Višnja Starešina Hrvati pod KOS-ovim krilom

    200,00 kn detaljno
    7
  8. Noam Chomsky - Globalno nezadovoljstvo

    Noam Chomsky Globalno nezadovoljstvo

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Ivana Dragičević - Nejednaki

    Ivana Dragičević Nejednaki

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Kornelija Benyovsky Šoštarić  - Zeleni kvadrat

    Kornelija Benyovsky Šoštarić Zeleni kvadrat

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    10

Lana Derkač Doručak za moljce

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-547-5
  • UDK: 821.163.42-31
  • Biblioteka: Cicero
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2012.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 157
  • Format: 13,8 x 21 cm
Cijena: 103,95 kn
Cijena s popustom: 29,00 kn
Vaša ušteda 74,95 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

U svom prvom romanu Lana Derkač, jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih pjesnikinja, tematizira svakodnevicu junakinje koja je istovremeno pasivni promatrač, kroničar domaćih i svjetskih zbivanja, te aktivni analitičar, koji se zadanosti činjenica opire tako što ih poetski interpretira. 

 

Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.

Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.U svom prvom romanu Lana Derkač, jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih pjesnikinja, tematizira svakodnevicu junakinje koja je istovremeno pasivni promatrač, kroničar domaćih i svjetskih zbivanja, te aktivni analitičar, koji se zadanosti činjenica opire tako što ih poetski interpretira. 
Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.U svom prvom romanu Lana Derkač, jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih pjesnikinja, tematizira svakodnevicu junakinje koja je istovremeno pasivni promatrač, kroničar domaćih i svjetskih zbivanja, te aktivni analitičar, koji se zadanosti činjenica opire tako što ih poetski interpretira. 
Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.