Top liste

Književnost
  1. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    1
  2.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Ece Temelkuran - Žene koje pušu u čvorove

    Ece Temelkuran Žene koje pušu u čvorove

    139,00 kn 79,00 kn detaljno
    3
  4. Lidija Dimkovska  - Rezervni život

    Lidija Dimkovska Rezervni život

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    5
  6. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    6
  7. John Williams - Stoner

    John Williams Stoner

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Kristian Bang Foss - Smrt vozi Audi

    Kristian Bang Foss Smrt vozi Audi

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    8
  9. Renato Baretić - Osmi povjerenik

    Renato Baretić Osmi povjerenik

    59,90 kn 53,90 kn detaljno
    9
  10. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Mirely Holy - Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    Mirely Holy Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    2
  3. Ivo Goldstein - Hrvatska povijest

    Ivo Goldstein Hrvatska povijest

    168,00 kn 120,00 kn detaljno
    3
  4. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    4
  5. priredili Daniel Franklin i John Andrews - Megapromjena

    priredili Daniel Franklin i John Andrews Megapromjena

    99,00 kn 49,00 kn detaljno
    5
  6. Ana Bučević - Safari duha

    Ana Bučević Safari duha

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    6
  7. Simone de Beauvoir - Drugi spol

    Simone de Beauvoir Drugi spol

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    7
  8. Predrag Matvejević - Mediteranski brevijar

    Predrag Matvejević Mediteranski brevijar

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Giulia Enders - Crijeva sa šarmom

    Giulia Enders Crijeva sa šarmom

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    9
  10. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10

Lana Derkač Doručak za moljce

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-547-5
  • UDK: 821.163.42-31
  • Biblioteka: Cicero
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2012.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 157
  • Format: 13,8 x 21 cm
Cijena: 99,00 kn
Cijena s popustom: 29,00 kn
Vaša ušteda 70,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

U svom prvom romanu Lana Derkač, jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih pjesnikinja, tematizira svakodnevicu junakinje koja je istovremeno pasivni promatrač, kroničar domaćih i svjetskih zbivanja, te aktivni analitičar, koji se zadanosti činjenica opire tako što ih poetski interpretira. 

 

Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.

Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.U svom prvom romanu Lana Derkač, jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih pjesnikinja, tematizira svakodnevicu junakinje koja je istovremeno pasivni promatrač, kroničar domaćih i svjetskih zbivanja, te aktivni analitičar, koji se zadanosti činjenica opire tako što ih poetski interpretira. 
Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.U svom prvom romanu Lana Derkač, jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih pjesnikinja, tematizira svakodnevicu junakinje koja je istovremeno pasivni promatrač, kroničar domaćih i svjetskih zbivanja, te aktivni analitičar, koji se zadanosti činjenica opire tako što ih poetski interpretira. 
Junakinja-pripovjedačica ulovljena je u mrežu obiteljskih odnosa i svakodnevice koju osjeća kao stranu i čijoj nužnosti nastoji umaknuti. Odnos prema majci i baki, sebičnost, egoizam i ignorancija kao etos današnjeg čovjeka, pirane u poljskoj rijeci Visli, prehrana u domu umirovljenika, drama zbog urušavanja Kupske ulice, neka su od čvorišta oko kojih se plete ovo slojevito tekstualno tkivo. U romanu, kao bassso continuo koji prati pripovjedno mnogoglasje, odzvanja pitanje: može li se umaknuti starosti, smrti, nasilju, depresiji, nepravdi? Usprkos tome što smo zatvoreni u mašinu svijeta i zatočeni u linearnosti kretanja, autorica nam pokazuje kako se i u sasvim banalnim stvarima, ukoliko ih se marljivo i uporno uči gledati, može pronaći svjetlo, mekoća, oblik te one odmah postaju utočište i čitatelju.