Top liste

Književnost
  1. Kristian Novak - Črna mati zemla

    Kristian Novak Črna mati zemla

    140 kn 126,00 kn detaljno
    1
  2. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    2
  3. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    3
  4. Renate Dorrestein - Kameno srce

    Renate Dorrestein Kameno srce

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    4
  5. Ivica Đikić - Beara

    Ivica Đikić Beara

    129 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Slavenka Drakulić - Mileva Einstein, teorija tuge

    Slavenka Drakulić Mileva Einstein, teorija tuge

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Denis Delogu - U šumi

    Denis Delogu U šumi

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    7
  8. Slobodan Šnajder - Doba mjedi

    Slobodan Šnajder Doba mjedi

    150,00 kn detaljno
    8
  9. Lari & Mari - Armati

    Lari & Mari Armati

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Marente de Moor - Nizozemska djeva

    Marente de Moor Nizozemska djeva

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke - Bolest kao put

    Thorwald Dethlefsen, Ruediger Dahlke Bolest kao put

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Vladimir Mrkoci - Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    Vladimir Mrkoci Kratka povijest komunizma za nekomuniste

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    3
  4. TIHOMIR DUJMOVIĆ - HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    TIHOMIR DUJMOVIĆ HRVATSKE NOVINSKE TRAGEDIJE 1945-1995

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    4
  5. Mirely Holy - Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    Mirely Holy Vražica nosi Pradu... a bogovi konfekciju

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Noam Chomsky - Tko vlada svijetom?

    Noam Chomsky Tko vlada svijetom?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    7
  8. Ivana Mijić Vulinović, Karmen Kmetović Prkačin - Vodič kroz razvod braka

    Ivana Mijić Vulinović, Karmen Kmetović Prkačin Vodič kroz razvod braka

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    8
  9. Alfred Morgan - Vrana - oko istine

    Alfred Morgan Vrana - oko istine

    55,00 kn 49,50 kn detaljno
    9
  10. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    10
Marin Blažević - Izboren poraz

Marin Blažević Izboren poraz

Novo kazalište u hrvatskome glumištu od Gavelle do...

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-260-158-9
  • Izdavač: Disput
  • Godina: 2012.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 352
  • Format: 16 x 20 cm
Cijena: 120.00 kn
Cijena s popustom: 108,00 kn
Vaša ušteda 12,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

 

Pretpostavka o neuspjehu imenovanja kao da je generirala i osnovnu vodilju Blaževićeve studije o "izborenom porazu", o kazalištu i teoriji udaljenima od reklamnog, financijskog, pa i akademskog uspjeha: teškoća da se pripitomi i omeđi polje izvedbe "novog kazališta" – kako u doslovnom, fizičkom, tako i u diskurzivnom smislu – ishodi prema ovome autoru iz njegove nasušne rizičnosti, koja je nesvodiva na uhodane predodžbe o, primjerice, njegovoj "antitekstualnoj", "anti-mimetičnoj" ili pak "anti-dramskoj" gesti, jer je bliža ambicioznim zahvatima kulturne, političke, osjetilne i pojmovne revolucije, koja dakako uvijek neizbježno jede svoju djecu, ali i čija se djeca uvijek iznovice rađaju, i uvijek ponovno postavljaju problematično pitanje vlastite genealogije, pa stoga i teorijsku refleksiju nagone na neprekidno "izmicanje temelja, uzdrmavanje konstrukcija, rastvaranje fikcija, izazivanja frakcija". Unikatnost Blaževićeva doprinosa međutim u tome je što u tu zahuktalu raspravu posve ravnopravno uvodi (...) prije svega Gavellinu misao, bez ustezanja ističući njegov zagovor dvaju polova s kojima se hrvatska teatrologija sporadično sučeljavala – s jedne strane glumčeva organskog izazova, s druge strane teorijskog rada na konceptualizaciji ključne spone što je glumac ostvaruje s gledateljem, šanse u kojoj se za Gavellu doslovce rađa ne samo mogućnost nove vitalnosti, nove spoznaje, nego i nove socijalne etike.
iz recenzije Lade Čale Feldman
 
Riječ je o vrijednoj znanstvenoj knjizi namijenjenoj teatrolozima, dramatolozima, teoretičarima izvedbenog fenomena i medija, kulturolozima koji se bave razmeđem kazališne i društvene izvedbe. (...) Blaževićeva knjiga obraća se i praktičarima kazališta koji, suočeni s problemima nastalim u tijeku istraživanja u praksi, žele praktično-dramaturške, izvedbene i režijske probleme s kojima su se suočili u radu, izoštriti u plodnome dijalogu ili raspri s provokativnim izvedbeno-teorijskim diskursom kakvoga afirmira knjiga.
iz recenzije Sibile PetlevskiPretpostavka o neuspjehu imenovanja kao da je generirala i osnovnu vodilju Blaževićeve studije o "izborenom porazu", o kazalištu i teoriji udaljenima od reklamnog, financijskog, pa i akademskog uspjeha: teškoća da se pripitomi i omeđi polje izvedbe "novog kazališta" – kako u doslovnom, fizičkom, tako i u diskurzivnom smislu – ishodi prema ovome autoru iz njegove nasušne rizičnosti, koja je nesvodiva na uhodane predodžbe o, primjerice, njegovoj "antitekstualnoj", "anti-mimetičnoj" ili pak "anti-dramskoj" gesti, jer je bliža ambicioznim zahvatima kulturne, političke, osjetilne i pojmovne revolucije, koja dakako uvijek neizbježno jede svoju djecu, ali i čija se djeca uvijek iznovice rađaju, i uvijek ponovno postavljaju problematično pitanje vlastite genealogije, pa stoga i teorijsku refleksiju nagone na neprekidno "izmicanje temelja, uzdrmavanje konstrukcija, rastvaranje fikcija, izazivanja frakcija". Unikatnost Blaževićeva doprinosa međutim u tome je što u tu zahuktalu raspravu posve ravnopravno uvodi (...) prije svega Gavellinu misao, bez ustezanja ističući njegov zagovor dvaju polova s kojima se hrvatska teatrologija sporadično sučeljavala – s jedne strane glumčeva organskog izazova, s druge strane teorijskog rada na konceptualizaciji ključne spone što je glumac ostvaruje s gledateljem, šanse u kojoj se za Gavellu doslovce rađa ne samo mogućnost nove vitalnosti, nove spoznaje, nego i nove socijalne etike.
Pretpostavka o neuspjehu imenovanja kao da je generirala i osnovnu vodilju Blaževićeve studije o "izborenom porazu", o kazalištu i teoriji udaljenima od reklamnog, financijskog, pa i akademskog uspjeha: teškoća da se pripitomi i omeđi polje izvedbe "novog kazališta" – kako u doslovnom, fizičkom, tako i u diskurzivnom smislu – ishodi prema ovome autoru iz njegove nasušne rizičnosti, koja je nesvodiva na uhodane predodžbe o, primjerice, njegovoj "antitekstualnoj", "anti-mimetičnoj" ili pak "anti-dramskoj" gesti, jer je bliža ambicioznim zahvatima kulturne, političke, osjetilne i pojmovne revolucije, koja dakako uvijek neizbježno jede svoju djecu, ali i čija se djeca uvijek iznovice rađaju, i uvijek ponovno postavljaju problematično pitanje vlastite genealogije, pa stoga i teorijsku refleksiju nagone na neprekidno "izmicanje temelja, uzdrmavanje konstrukcija, rastvaranje fikcija, izazivanja frakcija". Unikatnost Blaževićeva doprinosa međutim u tome je što u tu zahuktalu raspravu posve ravnopravno uvodi (...) prije svega Gavellinu misao, bez ustezanja ističući njegov zagovor dvaju polova s kojima se hrvatska teatrologija sporadično sučeljavala – s jedne strane glumčeva organskog izazova, s druge strane teorijskog rada na konceptualizaciji ključne spone što je glumac ostvaruje s gledateljem, šanse u kojoj se za Gavellu doslovce rađa ne samo mogućnost nove vitalnosti, nove spoznaje, nego i nove socijalne etike.
 
iz recenzije Lade Čale Feldman
 
Riječ je o vrijednoj znanstvenoj knjizi namijenjenoj teatrolozima, dramatolozima, teoretičarima izvedbenog fenomena i medija, kulturolozima koji se bave razmeđem kazališne i društvene izvedbe. (...) Blaževićeva knjiga obraća se i praktičarima kazališta koji, suočeni s problemima nastalim u tijeku istraživanja u praksi, žele praktično-dramaturške, izvedbene i režijske probleme s kojima su se suočili u radu, izoštriti u plodnome dijalogu ili raspri s provokativnim izvedbeno-teorijskim diskursom kakvoga afirmira knjiga.
 
iz recenzije Sibile Petlevski