Top liste

Književnost
  1. Damir Karakaš - Sjećanje šume

    Damir Karakaš Sjećanje šume

    95,00 kn 85,50 kn detaljno
    1
  2. William P. Young - Koliba

    William P. Young Koliba

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    2
  3. Semezdin Mehmedinović - Me’med, crvena bandana i pahuljica

    Semezdin Mehmedinović Me’med, crvena bandana i pahuljica

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Kristian Bang Foss - Smrt vozi Audi

    Kristian Bang Foss Smrt vozi Audi

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5.  Elena Ferrante - GENIJALNA PRIJATELJICA

    Elena Ferrante GENIJALNA PRIJATELJICA

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    6
  7. Viktor Horváth - Tursko zrcalo

    Viktor Horváth Tursko zrcalo

    149,00 kn 99,00 kn detaljno
    7
  8. Paula Hawkins - Djevojka u vlaku

    Paula Hawkins Djevojka u vlaku

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Antun Vujić - Dostava rasutog tereta

    Antun Vujić Dostava rasutog tereta

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Kristina Ohlsson - Pepeljuge

    Kristina Ohlsson Pepeljuge

    139,00 kn 59,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Meik Wiking - Hygge – danski recept za sretan život

    Meik Wiking Hygge – danski recept za sretan život

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Dubravka Oraić Tolić - Peto evanđelje

    Dubravka Oraić Tolić Peto evanđelje

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    2
  3. Ana Bučević - U vortexu ostvarenih želja

    Ana Bučević U vortexu ostvarenih želja

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    3
  4. Milan Pelc - Povijest umjetnosti u Hrvatskoj

    Milan Pelc Povijest umjetnosti u Hrvatskoj

    418,95 kn 169,00 kn detaljno
    4
  5. Louisa Thomsen Brits - Hygge: sretan život na danski način

    Louisa Thomsen Brits Hygge: sretan život na danski način

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    5
  6. Noam Chomsky - Tko vlada svijetom?

    Noam Chomsky Tko vlada svijetom?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Nada Bezić - Glazbene šetnje zagrebom

    Nada Bezić Glazbene šetnje zagrebom

    189,00 kn detaljno
    7
  8. Kristina Wolsperger Danilovski - Danci i stranci - drugo izdanje

    Kristina Wolsperger Danilovski Danci i stranci - drugo izdanje

    69,00 kn 62,10 kn detaljno
    8
  9. Sanja Toljan - Čudesna moć hormona

    Sanja Toljan Čudesna moć hormona

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    9
  10. Anita Šupe - Istine i laži o hrani

    Anita Šupe Istine i laži o hrani

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    10
Asa Briggs,  Peter Burke  - Socijalna povijest medija

Asa Briggs, Peter Burke Socijalna povijest medija

Od Gutenberga do interneta

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 9789537151270
  • Izdavač: Pelago
  • Godina: 2011.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 423
  • Format: 14,50 x 23,00 cm
Cijena: 260.00 kn
Cijena s popustom: 234,00 kn
Vaša ušteda 26,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

 

Knjiga Socijalna povijest medija, od Gutenberga do Interneta pruža jedan od najboljih uvida u razvoj medija i njihov društveni kontekst, počevši od epohalnog izuma tiskarstva u 15. stoljeću, pa do uspona elektronskih medija i Interneta, koji su otvorili nove, uzbudljive i ne-sagledive medijske prostore budućnosti. Iskusni autorski dvojac, povjesničari Peter Burke i Asa Briggs cijenjeni su stručnjaci i za druga razdoblja — prvi za renesansu i razna područja kulturne povijesti, drugi za viktorijansko razdoblje i radijsko i televizijsko emitiranje u Velikoj Britaniji. Širina njihova znanja, interdisciplinarnost i uronjenost u živo društveno tkivo, pri čemu ističu kompleksnost vremena i meduprožimanje različitih medija (nasuprot shvaćanju povijesti kao napredovanja, smjene jednog medija drugim, novim i usavršenijim) — čine ovu knjigu toliko iznimnom.
Pišući o pojedinom mediju — knjizi, novinama, radiju, televiziji, Internetu..., Burke i Briggs osvjetljavaju široku sferu društvenih pojavnosti, na scenu dovode i velike i male igrače, i genijalce-izumitelje i epizodiste, sve one koji su imali neku ulogu u medijskim transformacijama. Oni nastoje dati sliku pojedinog vremena u totalnom planu, pa su stoga posebno analizirane i važne teme poput specifikuma usmene i pismene kulture i obrazovanja u ranonovovjekovnom razdoblju; ili emigracije, industrijalizacije i tehnoloških otkrića u 19. stoljeću; ili pak stvaranja javnog mnijenja i publike koja utječe na fokusiranje medija na trojstvo informiranja, komuniciranja i zabave.
Socijalna povijest medija ističe se kao neophodna literatura za cijeli niz društveno-humanističkih struka (u Velikoj Britaniji je prvi put objavljena 2002. i do danas je doživjela tri dopunjena izdanja i mnoštvo prijevoda), a i kao inspirativna studija za širi krug čitatelja, koja ukazuje na presudnost medija u različitim povijesnim kontekstima i vremenima.